نقد و بررسی موتور سیکلت هوندا CB500 مدل ۱۹۹۴

هوندا CB500 یکی از آن موتور سیکلت هایی است که بعد از خریدش، یعد می‌دانیم دیگر قصد فروش آن را داشته باشید. این موتور سیکلت بسیار مهیج و مناسب است. طراحی شکیل آن، اعتماد به نفس بالایی به شما خواهد داد. قابلیت‌های مورد اعتماد و همه جانبه در کنار عملکرد بالا CB500 را به یکی از خاص‌ترین‌های بازار تبدیل کرده است.

تجربه سواری:

همه چیز در هوندا CB500 پایدار و دوستانه است. یعنی سوارکار در حین استفاده از موتور سیکلت با وجود اینکه این محصول قدرت خروجی بالایی دارد، سواری ساده، روان و قابل کنترلی را تجربه نماید. گیربکس و سیستم تعلیق مناسب در ایجاد تجربه‌ای خوب از سواری نقش بسزایی دارند. این موتور سیکلت به راحتی و بدون هیچ فشاری با سرعتی بیش از ۱۹۰ کیلومتر در ساعت می‌تواند تردد نماید.

موتور:

موتور، موتور سیکلت هوندا CB500 قدرتمند است و عملکردی روان را ارائه می‌دهد. بهینه سازی موتور این محصول باعث شده است که تجربه سواری که در آن دارید را در کمتر موتور سیکلتی پیش از CB500 داشته باشید! به طور کلی موتور، CB500 خروجی مهیج و سرگرم کننده را نسبت به رقبا اعمال می‌کند.

کیفیت:

در مواجه با هوندا CB500 در واقع یک موتور سیکلت روان، یکنواخت و متعادل را خواهید دید. هوندا CB500 در شرایط و زمان‌های مختلف، قدرت مناسب خروجی خودش را حفظ می‌کند. نقاط ضعف موجود در این موتور سیکلت بسیار کم ارزش هستند و هیچ تاثیری بر کیفیت مثبت آن نخواهند گذاشت. این موتور سیکلت نسبت به رقبا طول عمر بیشتری دارد که به دلیل کیفیت مناسب آن است.

ارزش گذاری:

هوندا CB500 یک موتور سیکلت بسیار عالی است که با توانایی‌هایش شما را حیرت زده خواهد کرد. رقبا این موتور سیکلت مانند کاوازاکی ER-5 یا سوزوکی GS500E ممکن است کمی ارزان‌تر باشند اما کیفیت و عملکرد فوق‌العاده هوندا CB500 را ندارند.

تجهیزات:

هیچ چیز افراطی و بیش از حدی در هوندا CB500 دیده نمی‌شود. این موتور سیکلت صرفا طراحی خوب و عملکردی مناسب را دارد و خبری از تجهیزات خاص درون آن نیست. شما فقط باید انتظار ارائه کیفیت بالا از همان چیزهای معمولی را از هوندا CB500 داشته باشید. صندلی مناسب و فضای ذخیره سازی خوب از دیگر پوئن‌های مثبت هوندا CB500 محسوب می‌شوند. به طور کلی این موتور سیکلت محصولی مناسب و مطلوب است اما برای سوارکاران با جثه بزرگ کمی کوچک است.

 

جدول مشخصات موتور سیکلت هوندا CB500

اطلاعات مدل

۱۹۹۴ – ۲۰۰۳

سال معرفی

بازه قیمت

 

کارایی

۵۷ اسب بخار

حداکثر قدرت

۳۵ ft-lb

حداکثر گشتاور

۱۹۵

سرعت

 

مشخصات

۴۹۹ سی‌سی

اندازه موتور

۸v parallel twin, 6 gears

نوع موتور

فولاد

نوع قاب

۱۸ لیتر

ظرفیت سوخت

۷۵۵ میلی‌متر

ارتفاع صندلی

۱۷۳ کیلوگرم

وزن

چنگال ۳۷ میلی‌متری، پیش بارگذاری

سیستم تعلیق جلو

پیش بارگذاری

سیستم تعلیق عقب

دیسک ۲۹۶ میلی‌متری

ترمز جلو

دیسک ۲۴۰ میلی‌متری

ترمز عقب

۱۱۰/۸۰x17

اندازه تایر جلو

۱۳۰/۸۰x17

اندازه تایر عقب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *