نقد و بررسی موتور سیکلت هوندا CBF250 مدل ۲۰۰۴

با توجه به بازه زمانی تولید هوندا CBF250 بدون شک باید گفت که این موتور سیکلت یکی از بهترین ها نه‌تنها در زمان خودش بلکه حتی در بین موتور سیکلت‌های امروزی محسوب می‌شود. طراحی ساده، کارایی بالا، قیمت کم از جمله مهم‌ترین ویژگی های این موتور سیکلت محسوب می‌شوند که این محصول را به یکی از مفرون‌ بصرفه ترین محصولات تبدیل کرده‌اند.

Honda CBF250 2004

تجربه سواری:

چابک، قابل اعتماد، ایمن و سریع اولین مواردی هستند که زمان استفاده از هوندا CBF250 به ذهن شما خواهند رسید. طراحی بی‌نظیر این محصول و توجه زیاد به ریزه‌کاری ها، تجربه بی‌نظیری از سوارکاری با آن را برای سوارکاران مهیا می‌کنند. شاسی بلند، موقعیت مناسب صندلی و پهنای باریک، این موتور سیکلت را به گزینه‌ای مناسب برای تردد در شهر تبدیل کرده اند. ترمز های کارآمد و باکیفیت این موتور سیکلت، CBF250 را قابل کنترل و بسیار ایمن ساخته‌اند.

موتور:

موتور هوندا CBF250 ظرفیتی معادل ۲۴۹ سی‌سی دارد که تردد در جاده‌ها و شرایط مختلف را برای آن به راحتی ممکن ساخته‌اند. این محصول، موتور سیکلتی مناسب و بسیار ایمن و البته قابل اعتماد برای سوارکاری محسوب می‌شود. البته نباید در حین استفاده از آن سعی کنید که حرکات نمایشی سنگینی را اجرا کنید اما به طور معمول این موتور سیکلت نمره رضایت را می‌گیرد. CBF250 در زمان خودش یک گام بلند برای پیشرفت صنعت موتور سیکلت‌ها محسوب می‌شد! و به راحتی تا ۱۳۰ کیلومتر در ساعت سرعت می‌گرفت.

موتور هوندا CBF250 مدل 2004

کیفیت ساخت:

به طور کلی اکنون استفاده از هوندا CBF250 نگرانی در خصوص قطعات شاسی و یا چرخ‌های آن را دارا است! البته این نگرانی در صورت به وجود آمدن خطرات احتمالی مانند تصادف و… است و در غیر این‌صورت CBF250 محصولی مناسب برای تردد های طولانی یا تردد های کوتاه درون شهری است. به هر حال پیشنهاد می‌کنیم به طور مرتب از این موتور سیکلت مراقبت کنید تا احتمال ایجاد مشکل برای قطعات اصلی و اورجینال آن کاهش یابد.

ارزش گذاری:

موتور سیکلت های هوندا CBF250 به معنی واقعی کلمه نسبت به امکانات و قابلیت‌هایشان مقرون بصرفه هستند. رنج قیمتی این موتور سیکلت‌ها از رقباشان بسیار پایین‌تر است و این مورد هم یک پوئن مثبت دیگر برای محبوبیت بالای این محصول بشمار می‌رود. اگر یک سبک زندگی پر مشغله روزانه دارید! استفاده از هوندا CBF250 برای تردد های روزانه فوق‌العاده مناسب است.

موتور سیکلت هوندا CBF250

تجهیزات:

هوندا CBF250 طراحی ظاهری بی‌نقص و شگفت انگیزی دارد. این موتور سیکلت بی‌تکلف، مدرن و زیبا طراحی شده است. آینه‌های این محصول به خوبی تعبیه شده‌اند و صندلی آن بسیار راحت می‌باشد. البته تجهیزات خاص و زیادی برای این موتور سیکلت در نظر گرفته نشده است. این مسئله که این محصول متعلق به سال ۲۰۰۴ است را در نظر بگیرید و با این حال نگاهی دوباره به آن بیاندازید! چنین طراحی منحصر به فرد و امکانات کارآمدی در ۱۵ سال گذشته؟

جدول مشخصات موتور سیکلت هوندا CBF250

اطلاعات مدل

۲۰۰۴-۲۰۱۲

سال معرفی

۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان

بازه قیمت

 

کارایی

۲۲ اسب بخار

حداکثر قدرت

۱۶ ft-lb

حداکثر گشتاور

۱۳۰

سرعت

 

مشخصات

۲۴۹ سی‌سی

اندازه موتور

۴v single cylinder, 6 gears

نوع موتور

فولاد

نوع قاب

۱۶ لیتر

ظرفیت سوخت

۷۸۰ میلی‌متر

ارتفاع صندلی

۱۳۹ کیلوگرم

وزن

ندارد

سیستم تعلیق جلو

Preload

سیستم تعلیق عقب

دیسک ۲۷۶ میلی‌متری

ترمز جلو

درام ۱۳۰ میلی‌متری

ترمز عقب

۱۰۰/۸۰x17

اندازه تایر جلو

۱۳۰/۷۰x17

اندازه تایر عقب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *