نقد و بررسی موتور سیکلت هوندا CBF600 مدل ۲۰۰۸

هوندا CBF600 یک نسخه جدید از سری موتور سیکلت های CBR600RR هوندا است. شاسی آلومینیومی، بدنه و تعلیق بهینه سازی شده، افزایش راحتی سواری، سرعت نسبتا بالا، ترمز های ABS و قابل اعتماد و امنیت بالا از جمله مواردی هستند که CBF600 به خوبی ارائه می‌دهد. این موتور سیکلت قدرت بیشتری از نسل های گذشته خودش دارد و همین عامل این محصول را کمی متمایز می‌کند.

تجربه سواری:

سواری هوندا CBF600 آنقدر ساده است که شما حتی با چشمان بسته نیز می‌توانید آن را هدایت کنید. تعلیق بسیار مناسب و باکیفیت این موتور سیکلت کیفیت سواری را بسیار افزایش داده است! این موتور سیکلت حتی در طی حرکت روی زمین های ناهموار و خشن هم راحتی را برای سوارکاران مهیا می‌کند. موقعیت سواری CBF600 بسیار طبیعی است و کنترل فرمان از موقعیت سوارکاران به راحتی هر چه تمام‌تر امکان پذیر می‌باشد. قابلیت تنظیم ارتفاع دیگر ویژگی است که کمک می‌کند هر سوارکاری بسته به شرایط خودش، تجربه مهیج و خوبی را از سواری روی هوندا CBF600 داشته باشد.

موتور:

موتور، موتور سیکلت هوندا CBF600 به دلیل ضخامت پایین‌، نسبت فشرده سازی کمتر، کامپوزیت های طولانی‌تر و نسبت چرخ‌ دنده‌های داخلی و البته به لطف یک ضربه گیر با کیفیت، عملکرد راضی کننده و مهیجی را ارائه می‌دهد. هوندا سیستم سوخت این موتور سیکلت را حسابی تغییر داده و آن را بهتر کرده است. تمام مواردی که اشاره شد کار را برای مبتدیان ساده‌تر می‌کنند. به طور کلی هوندا CBF600 به یک موتور با کیفیت با عملکردی مناسب مجهز شده است.

کیفیت:

همیشه کیفیت بالا و حیرت‌آور را در محصولات هوندا دیده‌ایم! هوندا CBF600 نیز فارغ از این داستان نیست و کیفیت و عملکردی اعجاز انگیز را ارائه می‌کند. البته موتور سیکلت های خوش خط و خالی مانند هوندا CBF600 همیشه آسیب پذیر هستند! اما کمی مراقبت روزانه از آن‌ها باعث می‌شود که سال ها با کیفیت و مانند روز اول به شما خدمات ارائه کنند.

ارزش گذاری:

در مقابل هوندا CBF600 رقبا ارزان قیمت‌تری مانند سوزوکی SV650S و کاوازاکی ER-6F وجود دارند که البته عملکردی سطح پایین‌تر را ارائه می‌کنند! کسی که قصد خرید موتور سیکلتی مانند CBF600 را بدون شک بهترین گزینه پیش روی آن خود هوندا CBF600 خواهد بود.

تجهیزات:

تمام موارد مورد نیاز مطابق استانداردها و حتی فراتر از آن‌ها در موتور سیکلت هوندا CBF600 در دسترس خریداران قرار گرفته است. تعلیق و طراحی مناسب، عملکرد راضی کننده، کیفیت بالا و… تنها بخشی از ویژگی های مثبت و قابل اعتماد این موتور سیکلت طلقی می‌شوند! شایان ذکر است که کمتر تجهیزات جانبی و اضافی در هوندا CBF600 وجود دارد اما این موتور سیکلت قابلیت پشتیبانی از اکثر تجهیزات و قابلیت‌های جانبی را دارا است پس شما با خیال راحت می‌توانید آن‌ها به این موتور سیکلت بیافزایید.

جدول مشخصات موتور سیکلت هوندا CBF600

اطلاعات مدل

۲۰۰۸ – ۲۰۱۳

سال معرفی

۱۰ تا ۲۵ میلیون تومان

بازه قیمت

 

کارایی

۷۶ اسب بخار

حداکثر قدرت

۴۴ ft-lb

حداکثر گشتاور

۲۲۵

سرعت

 

مشخصات

۵۹۹ سی‌سی

اندازه موتور

۱۶-valve, in-line-four-cylinder

نوع موتور

آلومنیوم

نوع قاب

۲۰ لیتر

ظرفیت سوخت

۷۷۰ میلی‌متر

ارتفاع صندلی

۲۲۲ کیلوگرم

وزن

فقط بارگیری مجدد

سیستم تعلیق جلو

فقط بارگیری مجدد

سیستم تعلیق عقب

دیسک ۲۹۶ در ۲ میلی‌متری

ترمز جلو

دیسک ۲۴۰ میلی‌متری

ترمز عقب

۱۲۰/۷۰x17 in

اندازه تایر جلو

۱۶۰/۶۰x17 in

اندازه تایر عقب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *