نقد و بررسی موتور سیکلت هوندا CLR125 City Fly مدل ۱۹۹۸

هوندا CLR125 یک موتور سیکلت مناسب شهری است. اگر قصد خرید این موتور سیکلت را دارید، اصلا به فکر استفاده خارج شهر از آن نباشید و به جای آن به فکر لذت بردن از سواری درون شهری با آن باشید. سواری با هوندا CLR125 در هر شرایطی درون شهر لذت بخش و سرگرم کننده است. طراحی نسبتا زیبا و عملکرد مناسب این موتور سیکلت را به محبوبیت بالایی بین علاقمندان به دنیای موتور سواری رسانده است.

تجربه سواری:

سیستم تعلیق این موتور سیکلت، راحتی را در جلو و عقب هوندا CLR125 تداعی کرده است. ترمز های این موتور سیکلت بسیار عالی هستند! گفتنی است که طراحی CLR125 به اندازه کافی باریک و بلند است تا سواری بی‌نظیری را به شما منتقل سازد. گیربکس و کلاچ نیز در این موتور سیکلت کیفیت مطلوب و بالایی دارد.

موتور:

هوندا CLR125 از همان موتور ۱۲۴ سی‌سی استفاده می‌کند که در هوندا XLR125 دیدیم. این موتور بسیار قدیمی اما ثابت شده و قابل اعتماد است. شاید هوندا موتور سیکلت CLR125 را به عنوان یک محصول دوگانه و مناسب برای تردد های خارج شهر عرضه کند! اما واقعیت این است که طراحی و موتور این محصول صرفا برای طی کردن مسیرهای درون شهری مناسب است. هوندا CLR125 در جاده های درون شهر می‌درخشد اما اصلا گزینه مناسبی برای جاده‌های خارج شهر محسوب نمی‌شود.

کیفیت:

طراحی هوندا CLR125 واقعا به خوبی به پایان رسید و در یک نگاه کلی بسیار عالی و مناسب است. این موتور سیکلت بزرگ، جذاب، کم سروصدا، مقاوم و کارآمد است. خریداران این موتور سیکلت قطعا با آن ارتباط خوبی برقرار خواهند کرد و حسابی از سواری با چنین موتور سیکلت با کیفیت لذت خواهند برد.

ارزش گذاری:

به طور کلی هوندا CLR125 نسبت به قیمت و عملکرد انتخاب بدی نیست. هوندا CLR125 در رقابت با هوندا CG125 کمی بزرگتر و البته بصرفه تر است! بسیاری از خریداران بین این دو موتور سیکلت که تقریبا در یک سطح قرار دارند، هوندا CLR125 را انتخاب می‌کنند چرا که CLR125 یک موتور سیکلت بسیار مقرون بصرفه با خدمات مناسب است.

تجهیزات:

هوندا CLR125 دارای یک صندلی دو نفره و راحت است که هیچ سختی در طی حرکت درون شهر برای سوارکاران به وجود نمی‌آورد البته این مسئله در تردد های بیرون شهری کاملا متفاوت است. چراغ و آینه‌های خوب، استارت الکتریکی و طراحی مناسب بدنه و البته موتور کاربردی از جمله ویژگی های هوندا CLR125 محسوب می‌شوند. خبری از تجهیزات مدرن در این موتور سیکلت نیست اما CLR125 کیفیت بالایی را در ارائه خدمات معمولی به ارمغان می‌آورد.

جدول مشخصات موتور سیکلت هوندا CLR125

اطلاعات مدل

۱۹۸۸ – ۲۰۰۳

سال معرفی

بازه قیمت

 

کارایی

۱۱ اسب بخار

حداکثر قدرت

۸ ft-lb

حداکثر گشتاور

۱۰۵

سرعت

 

مشخصات

۱۲۵ سی‌سی

اندازه موتور

۲v single cylinder, 5 gears

نوع موتور

فولاد

نوع قاب

۱۲ لیتر

ظرفیت سوخت

۸۱۵ میلی‌متر

ارتفاع صندلی

۱۱۹ کیلوگرم

وزن

سیستم تعلیق جلو

پیش بارگذاری

سیستم تعلیق عقب

دیسک ۲۴۰ میلی‌متری

ترمز جلو

درام

ترمز عقب

۹۰/۹۰x19

اندازه تایر جلو

۱۱۰/۹۰x17

اندازه تایر عقب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *