ویدیو معرفی و شتاب گیری با سریع ترین موتور سیکلت های جهان را ببینید!

سرعت، سرعت و سرعت؛ چیزی که هر کسی آن را از یک موتور سیکلت حرفه‌ای انتظار دارد. در میان تمام موتور سیکلت‌ها و فارغ از تمام تکنولوژی ها و برندها و هزینه‌هایی که برای هر کدام از برترین پرچمداران برندهای مختلف می‌شود، امروز قصد داریم در قالب یک ویدیو گریزی بسیار کوتاه به ۸ تا از سریع ترین موتور سیکلت های جهان داشته باشیم. در این ویدیو آن‌ها را ببینید و حس شتاب گرفتن با آن‌ها را درک کنید. به هر حال این موتور سیکلت ۸ تا از سریع ترین و دردسترس ترین موتور سیکلت های دنیا بشمار می‌روند که به ترتیب عبارتند از:

  1. یاماها R1
  2. هوندا CBR1000RR
  3. سوزوکی HAYABUSA
  4. کاوازاکی نینجا H2R
  5. دوکاتی ۱۱۹۹PANIGALER
  6. MV AGUSTA F4 R
  7. APRILIA RSV 4
  8. BMW S 1000 RR

در حال حاضر نقد و بررسی و یا معرفی برخی از این موتور سیکلت ها در مجله اینترنتی Emotors موجود می‌باشد و شما علاقمندان محترم با کلیک روی نام آن‌ها می‌توانید مقاله مرتبط را مطالعه نمایید؛ مابقی فهرست نیز به زودی به لیست نقد و بررسی های ما افزوده خواهد شد…

پرچمداران سریع ترین موتور سیکلت جهان!

همانطور که در فهرست مشاهده می‌کنید؛ یاماها و هوندا در صدر قرار گرفته‌اند! در واقع چندین سال است که این دو کمپانی بزرگ ژاپنی مقام خود را در صدر سریع ترین موتور سیکلت های جهان تثبیت کرده‌اند! بعد از آن‌ها سراغ کمپانی‌های دیگر از نقاط مختلف جهان می‌رویم! مسئله تعجب برانگیز قرار گیری کاوازاکی در رتبه چهارم است! انتظار داشتیم این موتور سیکلت جزء سه رتبه برتر قرار بگیرد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *