نقد و بررسی موتور سیکلت هوندا CROSSRUNNER 800 مدل ۲۰۱۱

هوندا CROSSRUNNER یکی از موتور سیکلت هایی است که کاملا از مدل های موجود سال های گذشته بازسازی شده است. این موتور سیکلت با ظرفیت موتور بیشتر، طراحی مجدد بدنه و برخی از تجهیزات استاندارد، دوباره عرضه شده است. هوندا CROSSRUNNER 800 یکی از بهترین موتور سیکلت های چند منظوره نسبتا ارزان قیمت بازار است. سواری مناسب و دوام بالا ویژگی هایی هستند که این موتور سیکلت برای شما مهیا می‌کند.

تجربه سواری:

موقعیت سواری هوندا CROSSRUNNER 800 شباهت زیادی به خانواده VFR دارد. اما عملکرد متفاوت باعث ایجاد تجربه سواری متفاوت در این موتور سیکلت شده است. این موتور سیکلت وزن بسیار زیادی دارد، برای همین حرکتی سنگین متمایز نسبت به موتور سیکلت های سبک را ارائه می‌دهد. صندلی نرم و باکیفیت دیگر ویژگی است که حس مناسبی به سوارکار منتقل می‌کند. تعلیق مناسب و ترمزهای استاندارد نیز در این محصول به خوبی به چشم ‌می‌خورند.

موتور:

مهم‌ترین موردی که در موتور، موتور سیکلت هوندا CROSSRUNNER 800 مشاهده می‌شود، حجم بالای سوخت آن و سیستم بی‌نقص سوخت رسانی آن می‌باشد. پس از این مورد گشتاور، حجم و قدرت بالای موتور به خوبی خودشان را به رخ می‌کشند که در نتیجه عملکردی حیرت‌آور و قدرتمند را به ارمغان می‌آروند. هوندا تمام سعی خودش را برای طراحی یک موتور قدرتمند با بودجه پایین کرده است و به نظر موفق هم شده است.

کیفیت:

با وجود اینکه هوندا CROSSRUNNER 800 یک موتور سیکلت ترکیبی و کاملا بازسازی شده از سایر موتور سیکلت ها است اما گویا یک موتور جدید، با طراحی و عملکرد کاملا جدید می‌باشد. طراحی یکپارچه، عمر و دوام بالا در بخش بخش این موتور سیکلت به چشم می‌خورند. هوندا CROSSRUNNER کم‌ترین نقص ممکن را دارد و کاملا قابل اطمینان است.

ارزش گذاری:

شاید در ابتدا فکر کنید که چنین قیمتی برای این موتور سیکلت با توجه نحوه طراحی و تولید آن بسیار زیاد باشد! اما زمانی که در عملکرد موتور سیکلت هوندا CROSSRUNNER 800 را می‌سنجیم، خواهیم دید که واقعا ارزش پرداخت چنین هزینه‌ای را دارد و انصافا نسبت به مبلغی که صرفش می‌شود، عملکرد و اماکانات مناسبی را ارائه می‌کند.

تجهیزات:

وجود تمام استاندارد های مورد نیاز، تعلیق قابل تنظیم، ترمزهای ترکیبی و البته طراحی یکپارچه همراه با موتور قدرتمند، هوندا CROSSRUNNER 800 را به یک گزینه مناسب و کامل تبدیل کرده است. چراغ‌های با کیفیت همراه با آینه‌های عالی که به خوبی فضای پشت را به نمایش می‌کشند، همینطور طراحی بی‌نظیر جایگاه سوارکار از برجسته‌ترین ویژگی های هوندا CROSSRUNNER هستند.

جدول مشخصات موتور سیکلت هوندا CROSSRUNNER 800

اطلاعات مدل

۲۰۱۱ – ۲۰۱۲

سال معرفی

۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان

بازه قیمت

 

کارایی

۱۰۱ اسب بخار

حداکثر قدرت

۵۳٫۶ ft-lb

حداکثر گشتاور

۲۳۳

سرعت

 

مشخصات

۷۸۲ سی‌سی

اندازه موتور

۱۶v liquid-cooled 90º V4, 6 gears

نوع موتور

آلومینیوم

نوع قاب

۲۱٫۵ لیتر

ظرفیت سوخت

۸۱۶ میلی‌متر

ارتفاع صندلی

۲۴۰ کیلوگرم

وزن

چنگال تلسکوپی ۲۴۰ میلی‌متری، تنظیم پیش بارگیری

سیستم تعلیق جلو

مونوشاک، پیش بارگیری و تنظیم مجدد

سیستم تعلیق عقب

دیسک های ۲۹۶ در ۲ میلی‌متری، کالیپر ۳ پیستون، C-ABS

ترمز جلو

دیسک ۲۵۶ میلی‌متری با کالیپر دو پیستون، C-ABS

ترمز عقب

۱۲۰/۷۰x17

اندازه تایر جلو

۱۸۰/۵۵x17

اندازه تایر عقب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *