نقد و بررسی موتور سیکلت هوندا CROSSTOURER 1200 مدل ۲۰۱۲

در مرحله اول باید به موتور، موتور سیکلت هوندا CROSSTOURER 1200 اشاره کنیم، قدرت و حجم بالای این موتور، عملکردی حیرت‌آور برای موتور سیکلت به ارمغان آورده است. این موتور سیکلت را می‌توانیم با سری موتور سیکلت های GS مقایسه کنیم اما قطعا محصولات GS بسیار بهتر و مناسب‌تر از هوندا CROSSTOURER هستند. با این حال طراحی شیک، ظرفیت بالا و ارائه تجربه خوب سواری، در این موتور سیکلت به خوبی قابل مشاهده هستند.

تجربه سواری:

هوندا CROSSTOURER از نظر عملکرد و ارائه تجربه مناسب و خوب سواری، امتیاز بالایی می‌گیرد. سیستم تعلیق نرم و مناسب این موتور سیکلت در کنار شاسی نسبتا بالا و البته کشش مناسب و همینطور سیستم ترمز عالی باعث به ارمغان آوردن تجربه سواری بی‌نظیر، ایمن، مهیج و قابل کنترل در هوندا CROSSTOURER 1200 شده‌اند. این موتور سیکلت دارای دو حالت سواری است که برای شرایط مختلف بسیار مناسب هستند. هوندا تمام سعی خود را کرده است که دو حالت سواری که برای این موتور سیکلت ارائه می‌کند کاملا نقص‌ها و ضعف‌های همدیگر را بپوشانند. به نظر موفق هم بوده است شما در شرایط مختلف با استفاده کردن از دو حالت مذکور به خوبی می‌توانید حس خوب سواری را در هوندا CROSSTOURER حفظ کنید.

موتور:

موتور موجود در هوندا CROSSTOURER 1200 شباهت بسیار زیادی در هوندا VFR1200F دارد. هوندا تغییراتی برای افزایش سرعت و شتاب، همینطور کنترل بیشتر قدرت و عملکرد در موتور این محصول اعمال کرده است. بیشتر این تغییرات و بهینه سازی ها را در ساختار موتور مشاهده می‌کنیم. به طور کلی هوندا یک موتور بهینه، کارآمد و بصرفه را برای هوندا CROSSTOURER طراحی و تعبیه کرده است.

کیفیت:

شباهت های هوندا CROSSTOURER به هوندا VFR1200F و بهینه سازی های اعمال شده روی آن، باعث شده است که این موتور سیکلت در سطح بالایی از کیفیت قرار بگیرد. هیچ موردی در طراحی هوندا CROSSTOURER 1200 زیر خط استانداردهای مورد نظر نیست و از طرفی بسیاری از موارد حتی فراتر از استانداردهای بین‌المملی قرار گرفته‌اند. کیفیت مطلوب در تمام قطعات حتی جزئی‌ترین بخش‌های این موتور سیکلت نیز یافت می‌شود.

ارزش گذاری:

با وجود اینکه هوندا CROSSTOURER 1200 از سری VFR هوندا الهام گرفته شده است، اما بسیار بهتر و با کیفیت‌تر از آن است. خیالتان تخت باشد که در خرید این موتور سیکلت محصولی خوب و کارآمد را نسبت به مبلغی که پرداخت می‌کنید، دریافت خواهید کرد. این موتور سیکلت با طراحی یکپارچه و عملکرد بهینه و همینطور تحت کنترلش به خوبی یک سروگردن از رقبا بالاتر قرار گرفته است.

تجهیزات:

به هر قسمتی از هوندا CROSSTOURER 1200 که نگاه می‌کنیم، کیفیت بالا را در آن میابیم. هوندا حتی به جزئی‌ترین بخش های این موتور سیکلت نیز توجه ویژه‌ای کرده است تا تمام بخش ها از کیفیت و دوام بالایی بهره ببرند. وجود کنترل کششی قابل تعویض، سیستم ترمز ABS و البته تعلیق بسیار مناسب، موتور قدرتمند با چند حالت حرکتی این موتور سیکلت را به یکی از بهترین گزینه های مقابل افراد برای خرید تبدیل کرده است.

کنید هوندا CROSSTOURER 1200 2011

جدول مشخصات موتور سیکلت هوندا CROSSTOURER 1200

اطلاعات مدل

۲۰۱۲

سال معرفی

۳۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان

بازه قیمت

 

کارایی

۱۲۷ اسب بخار

حداکثر قدرت

۹۲٫۹ ft-lb

حداکثر گشتاور

۲۱۰

سرعت

 

مشخصات

۱۲۳۷ سی‌سی

اندازه موتور

Liquid-cooled, 6v DOHC, four stroke, 76º V4, fuel injection, 6 gears

نوع موتور

آلومینیوم

نوع قاب

۲۱٫۵ لیتر

ظرفیت سوخت

۸۵۰ میلی‌متر

ارتفاع صندلی

۲۷۵ کیلوگرم

وزن

پیش بارگیری و باز پس‌گیری

سیستم تعلیق جلو

پیش بارگیری و باز پس‌گیری

سیستم تعلیق عقب

دیسک ۳۲۰ در ۲ میلی‌متری، چهار پیستون، C-ABS

ترمز جلو

دیسک ۲۷۶ میلی‌متری با پیستون دو قلو، C-ABS

ترمز عقب

۱۱۰/۸۰x19

اندازه تایر جلو

۱۵۰/۷۰x17

اندازه تایر عقب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *