نقد و بررسی موتور سیکلت هوندا NC700S مدل ۲۰۱۲

یک موتور سیکلت کوچک و پر توان را برای تردد های معمولی در وجود هوندا NC700S باید جستوجو کرد. این موتور سیکلت حتی در سرعت بالا، پایداری و ایمنی را به خوبی حفظ می‌کند. به طور کلی هوندا NC700S یک موتور سیکلت بسیار جذاب و سرگرم کننده است! شاید شما ابتدا صرفا قصد خرید این موتور سیکلت را به خاطر ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد، داشته باشید اما به مرور وابستگی زیادی به آن پیدا خواهید کرد.

تجربه سواری:

هوندا NC700S نسبتا سبک و فریبنده است. به محض شروع حرکت با این موتور سیکلت حس متمایز سواری با آن که ناشی از پایداری بالا و عملکرد نرم و روان است را درک خواهید کرد. سیستم تعلیق، شاسی و ترمز در این موتور سیکلت همکاری بسیار مناسبی با هم دارند تا عملکردی شایسته برای یک موتور سیکلت خاص را مهیا کنند. هوندا NC700S برای طی کردن مسیر های درون شهری یک گزینه ویژه است و برای تردد در خارج شهر، موتور سیکلتی نسبتا مناسب و راضی کننده می‌باشد.

موتور:

قدرت ۴۷ اسب بخاری هوندا NC700S شاید روی برگه مقدار کمی باشد اما در عملکرد و همخوانی با سایر بخش های موتور سیکلت، نتیجه بسیار مطلوبی را ارائه می‌کند. عملکرد موتور، این موتور سیکلت بسیار لذت بخش و راضی کننده است البته ضعف هایی برای طی کردن مسیرهای طولانی دارد اما باید گفت که هوندا NC700S اصلا برای این مسئله طراحی نشده است! این موتور سیکلت برای تردد های کوتاه مناسب است.

کیفیت:

هوندا NC700S با توجه به قیمت، عملکرد بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. کیفیت بالا در بخش بخش این موتور سیکلت درک می‌کند. تمامی اتصالات و پانل‌های این موتور سیکلت بسیار خوب هستند. به هر حال این موتور سیکلت یک محصول از هوندا است! همین نام نشان دهنده رعایت استانداردها و حداکثر کیفیت ممکن در این محصول می‌باشد.

ارزش گذاری:

اگر دنبال خرید یک موتور سیکلت با قابلیت و ظرفیت بالا و البته قیمت مناسب و بصرفه هستید، هوندا NC700S بدون شک یکی از بهترین گزینه های مقابل شما خواهد بود.

تجهیزات:

سیستم عالی ترمز ضد قفل C-ABS که یکی از استانداردهای هوندا NC700S بشمار می‌رود، فضای ذخیره سازی کافی، طراحی کم‌نظیر و راحت، عملکرد بسیار خوب و البته سیستم سوخت رسانی همگام و راضی کننده بخشی از ویژگی های برجسته در این موتور سیکلت محسوب می‌شوند.

جدول مشخصات موتور سیکلت هوندا NC700S

اطلاعات مدل

۲۰۱۲ – ۲۰۱۳

سال معرفی

۲۵ تا ۶۰ میلیون تومان

بازه قیمت

کارایی

۴۷ اسب بخار

حداکثر قدرت

۴۴ ft-lb

حداکثر گشتاور

۱۸۵

سرعت

 

مشخصات

۶۷۰ سی‌سی

اندازه موتور

Liquid-cooled, 670cc (73 x 80mm) 8v, SOHC, four-stroke, parallel twin, fuel injection, 6 gears, chain drive

نوع موتور

فولاد

نوع قاب

۱۴٫۱ لیتر

ظرفیت سوخت

۷۹۰ میلی‌متر

ارتفاع صندلی

۲۱۱ کیلوگرم

وزن

چنگال تلسکوپی ۴۱ میلی‌متری، بدون تنظیم

سیستم تعلیق جلو

شوک پشتی Pro-Link

سیستم تعلیق عقب

دیسک باریک ۳۲۰ میلی‌متری، کولیس ۳ پیستون

ترمز جلو

دیسک ۲۴۰ میلی‌متری تک پیستون

ترمز عقب

۱۲۰/۷۰x17

اندازه تایر جلو

۱۶۰/۶۰x17

اندازه تایر عقب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *