هوندا NC750X از آن دسته موتور سیکلت هایی است که فارغ از مدت و شرایط سواری، عملکردی بسیار لذت بخش و راضی کننده را ارائه میدهد. ترمزهای این موتور سیکلت فراتر از رضایت است و عملکردی به شدت خوب دارند. جعبه دنده این موتور سیکلت بسیار خوب و کارآمد است و در عملکرد راحت و بهینه موتور سیکلت تاثیر بسزایی گذاشته است.
تجربه سواری:
هوندا NC750X بر خلاف ظاهرش، عملکردی ساده، روان و خالی از خشونت دارد. شاسی این موتور سیکلت نسبتا پایین است که البته در کنترل بیشتر موتورسوار نقش بسزایی دارد اما در حین سواری توجه بسیاری برای دوری از خطرات احتمالی میخواهد. این موتور سیکلت برای موتور سواران تازه کار سواری ایمن و بسیار قابل اعتماد و تحت کنترل را فراهم میکند. سیستم ترمز این موتور سیکلت هم در نوع خودش بسیار کارآمد و مناسب است! و در شرایط مختلف به خوبی خودش را نشان میدهد.
موتور:
قدرت و گشتاور هوندا NC750X نسبت به نسل های قبل حسابی بهتر و بیشتر شده است. موتور با عملکردی متعادل و همینطور حجم ذخیره سوخت بالا در عملکرد خوب این ژاپنی تاثیر مستقیم دارند. افزایش سرعت و عملکرد نرم و روان از دیگر ویژگیهای این موتور سیکلت محسوب میشوند.
کیفیت:
کیفیت ساخت عالی هوندا NC750X بسیار قابل اعتماد و مناسب است.
ارزش گذاری:
هوندا بهترین موتور سیکلت در رنج قیمتی خودش نیست! اما یکی از گزینه های مناسب و کارآمد پیش روی شما خواهد بود.
تجهیزات:
سیستم استاندار ABS برای ترمزها و حجم بالای باک سوخت از مهم ترین پوئن های مثبت هوندا NC750X محسوب می شوند. در این موتور سیکلت حداقل استانداردها و تجهیزات مورد نیاز برای عملکرد مطلوب تعبیه شده است.
جدول مشخصات موتور سیکلت هوندا NC750X
اطلاعات مدل |
|
۲۰۱۴ |
سال معرفی |
۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان |
بازه قیمت |
کارایی |
|
۵۴ اسب بخار |
حداکثر قدرت |
۵۰ ft-lb |
حداکثر گشتاور |
۲۰۰ |
سرعت |
مشخصات |
|
۷۴۵ سیسی |
اندازه موتور |
Four-stroke, liquid-cooled DOHC, 8v parallel twin |
نوع موتور |
فولاد |
نوع قاب |
۱۴٫۱ لیتر |
ظرفیت سوخت |
۸۳۰ میلیمتر |
ارتفاع صندلی |
۲۲۹ کیلوگرم |
وزن |
چنگال ۴۱ میلیمتری، غیر قابل تنظیم |
سیستم تعلیق جلو |
مونوشاک |
سیستم تعلیق عقب |
دیسک ۳۲۰ میلیمتری کولیس ۲ پیستون، ABS |
ترمز جلو |
دیسک ۲۴۰ میلیمتری کولیس تک پیستون، ABS |
ترمز عقب |
۱۲۰/۷۰ZR17 |
اندازه تایر جلو |
۱۶۰/۶۰ZR17 |
اندازه تایر عقب |