۱۰ موتور سیکلت برتر برای افراد قد کوتاه (بخش اول)

چالش‌های افراد قد کوتاه در بخش‌های مختلف زندگی کمی اذیت کننده است که اصلا قصد پرداختن به آن‌ها را نداریم! اما مسئله که به ما مربوط می‌شود؛ موتور سیکلت ها هستند. در حال حاضر برخی از موتور سیکلت ها فقط برای افراد بلند قدی مانند بسکتبالیست‌ها مناسب هستند! در این بین پیدا کردن موتور سیکلت مناسبی که به افراد کوتاه قد اجازه بدهد پاهایشان به زمین برسد، کمی سخت است! با این حال ما در اینجا لیستی از ۱۰ موتور سیکلت را داریم که حتی افراد قد کوتاه نیز از سواری با آن‌ها لذت خواهند برد. ارتفاع صندلی این موتور سیکلت‌ها برای افراد کوتاه قد بسیار مناسب است و به راحتی پای آن‌ها به زمین خواهد رسید؛ شایان ذکر است که این فهرست به مدل‌های جدید موتور سیکلت ها محدود شده است.

۱۰ – هوندا CTX700

اظهار نظرها در خصوص موتور سیکلت هوندا CTX700 بسیار عجیب و غریب است اما واضح است که هوندا تلاش زیادی برای خلق این موتور سیکلت خاص ورزشی کرده است. CTX700 با ارتفاع صندلی تنها ۲۸٫۳ اینچ از زمین گزینه بسیار مناسبی برای افراد قد کوتاه می‌باشد. نسبت فاصله و ابعاد جلو، عقب، فرمان و… این موتور سیکلت نیز فوق‌العاده مناسب و کارآمد است.

۹- کاوازاکی نینجا ۳۰۰

قدرت مناسب، طراحی بی‌نظیر این موتور سیکلت را به یکی از بهترین سوپر اسپرت های دنیا تبدیل کرده است! در عین حال ارتفاع ۳۰٫۹ اینچی صندلی از زمین یک پوئن فوق‌العاده مثبت برای افراد قد کوتاه محسوب می‌شود که می‌توانند از طریق آن یکی از بهترین موتور سیکلت های اسپرت دنیا را سوار شوند و بر آن تعادل بسیار زیادی داشته باشند. وزن پایین نیز دیگر نکته ایده‌آل این موتور سیکلت طلقی می‌شود.

۸- سوزوکی SFV650

ارتفاع صندلی ۳۰٫۹ اینچی سوزوکی SFV650 نیز گزینه ایده‌آلی برای افراد قد کوتاه خواهد بود. این موتور سیکلت شاید حتی از نظر قدرت از سوپر اسپرتی مانند کاوازاکی نینجا ۳۰۰ هم برتر باشد! از طرفی این مسئله که به راحتی افراد قد کوتاه می‌توانند روی آن زمین را لمس کنید و به خوبی موتور سیکلت را کنترل و مدیریت نمایند؛ این محصول را به یک گزینه عالی برای آن‌ها تبدیل کرده است.

۷- Zero XU

اگر شما موتور سیکلت های برقی را به عنوان یک گزینه مناسب در نظر نگرفته‌اید؛ بهتر است که کاملا تجدید نظر کنید. موتور سیکلت Zero UX پایین ترین ارتفاع صندلی ممکن را دارد! ارتفاع زین این موتور سیکلت تنها ۲۹٫۱ اینچ است که در صفوف خیابانی کمترین مقدار ممکن می‌باشد. به هر حال یک موتور سیکلت برقی عملکردی بی‌نظیر به ویژه درون شهر برای شما به ارمغان می‌آورد! پیشنهاد می‌کنیم که در خصوص انتخاب این محصول جدی‌تر فکر کنید.

۶- Star V Star 1300 Deluxe

قد کوتاه بودن به این معنی نیست که شما نمی‌توانید از موتور سیکلت های خاص و گردشگری استفاده کنید و لذت ببرید! به هر حال باید بدانید که موتور سیکلت Star V Star 1300 Deluxe که در سبک خودش یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود، یک محصول مناسب برای انواع بدن است. ارتفاع صندلی ۲۷٫۲ اینچی در این سبک، اجاره می‌دهد که به راحتی پاهایتان را روی زمین بگذارید تا کنترلی راحت بر موتور سیکلت داشته باشید.

۵- Triumph America

بدون شک هرکس به دنیای موتور سیکلت ها علاقمند است، به مجموعه کلاسیک Triumph نیز علاقه دارد. این سری از موتور سیکلت ها یکی از قدیمی‌ترین خانواده های موتور سیکلت بشمار می‌روند که همچنان طراحی کلاسیک خود را حفظ کرده‌اند. به هر حال این مدل این خانواده با ارتفاع صندلی ۲۹٫۱ اینچ قطعا گزینه مناسبی برای سوارکاری افراد کوتاه قد بشمار می‌رود. البته این خانواده یک مدل دیگر هم دارد که ارتفاع صندلی آن صرفا ۲۷٫۱ اینچ است! به هر حال هر دو این مدل ها برای افراد کوتاه قد گزینه های مناسب و کارآمدی هستند.

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *