نقد و بررسی موتور سیکلت هوندا S-WING 125 مدل ۲۰۰۷

هوندا S-WING یک موتور سیکلت اسکوتر با قطعات منحصر به فرد و با قیمت رقباتی است که عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. شاید در نگاه اول قابلیت‌های بالقوه موجود در این موتور سیکلت واضح نباشند! اما واقعا این موتور سیکلت یک موتور سیکلت بی‌نظیر برای ترددهای درون شهری روزانه و معمولی است.

تجربه سواری:

هوندا S-WING چه در سرعت پایین و چه سرعت بالا کاملا پایدار است و به لطف صندلی بزرگ و نرمی که دارد، بسیار راحت می‌باشد. با وجود ابعاد بزرگ همچنان این موتور سیکلت در مانور دهی بسیار خوب عمل می‌کند. البته ابعاد بزرگ و وزن بالای آن کمی باعث کاهش سرعت نیز شده‌اند. ترمزهای ترکیبی موجود در هوندا S-WING بسیار خوب عمل می‌کنند و کنترل موتور سیکلت را در شرایط مختلف به راحتی امکان پذیر می‌سازند. ترمز عقب این موتور سیکلت به شدت قوی است! به نحوی که گاه‌گاهی باعث ایجاد دردسر هم می‌شود.

موتور:

وافعا سخت است که هوندا S-WING را با سوزوکی Burgman 125 مقایسه نکنیم. هر دو موتور سیکلت‌هایی اسکوتر تقریبا در یک سطح هستند. وزن مشابه، قیمت مشابه دو موردی هستند که در این دو موتور سیکلت مو نمی‌زنند اما در این بین هوندا S-WING واقعا عملکردی بهتر و دقیق‌تر دارد. همچنین ضعف های S-WING نیز از رقیب سوزوکی آن بسیار کمتر است.

کیفیت:

هر چه باشد S-WING یک محصول هوندا است پس باید بابت کیفیت خوب آن خیالمان راحت باشد! هوندا S-WING واقعا قابل اعتماد است و در شرایط مختلف عملکردی مناسب و درست را ارائه می‌کند. البته کمی ترکیبات استفاده شده در صندلی و بدنه این موتور سیکلت باعث کاهش کیفیت آن شده است اما بازهم این محصول از نظر کیفیت نمره مطلوبی می‌گیرد.

ارزش گذاری:

قیمت هوندا S-WING فوق‌العاده رقابتی است. همانطور که گفتیم موتور سیکلت سوزوکی Burgman 125 نیز دقیقا در رنج قیمتی این محصول قرار دارد اما هوندا S-WING ارزش خرید بیشتری به خاطر عملکرد و کیفیت مناسب‌تر خودش دارد.

تجهیزات:

در زیر صندلی هوندا S-WING یک مخزن ذخیره سازی بزرگ و مناسب وجود دارد. موتور عالی و صندلی راحت درکنار آینه‌ها و چراغ‌های کارآمد و باکیفیت دیگر ویژگی های هوندا S-WING هستند. در طراحی و ساختار این موتور سیکلت از پانل‌های ضد زنگ نیز استفاده شده است که به افزایش دوام و طول عمر موتور سیکلت کمک شایانی کرده‌اند.

جدول مشخصات موتور سیکلت هوندا S-WING 125

اطلاعات مدل

۲۰۰۷

سال معرفی

۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان

بازه قیمت

 

کارایی

۱۳ اسب بخار

حداکثر قدرت

۷٫۹ ft-lb

حداکثر گشتاور

۱۱۰

سرعت

 

مشخصات

۱۲۵سی‌سی

اندازه موتور

Liquid-cooled 4-stroke single

نوع موتور

آلومینیوم

نوع قاب

۹٫۴ لیتر

ظرفیت سوخت

۷۷۶ میلی‌متر

ارتفاع صندلی

۱۵۶ کیلوگرم

وزن

سیستم تعلیق جلو

سیستم تعلیق عقب

دیسک ۲۴۰ میلی‌متری با کالیپر سه پیستونی ترکیبی

ترمز جلو

دیسک ۲۲۰ میلی‌متری با گیربکس تک پیستونی، سیستم ترمز ترکیبی

ترمز عقب

۱۱۰/۹۰-۱۳

اندازه تایر جلو

۱۳۰/۷۰-۱۲

اندازه تایر عقب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *