نقد و بررسی موتور سیکلت هوندا VFR400 مدل ۱۹۸۸

هوندا VFR400 یکی از مشهورترین موتور سیکلت های هوندا است. این محصول یک موتور سیکلت خوب ۴۰۰ سی‌سی و جایگزینی ارزان قیمت برای RVF400R می‌باشد. این موتور سیکلت همچنان و با گذشت چند دهه، بسیار عالی چه از نظر عملکرد و چه از نظر طراحی است. این موتور سیکلت یکی از رقباتی‌ترین موتور سیکلت های ورزشی در سال‌های تولیدش بود.

تجربه سواری:

هوندا VFR400 وزنی سبک، ابعادی کوچک و عملکردی چابک دارد. ترمز های این محصول به خوبی کار می‌کنند اما کمی نقص در بحث تعلیق دارد که البته با قابلیت تنظیم تعلیق آن می‌توانید شرایط را باب میل خودتان تغییر دهید. تایر ۱۸ اینچی عقب در عملکرد خاص این موتور سیکلت تاثیر مستقیم دارد! شما با هوندا VFR400 در انواع شرایط و روی انواع جاده‌ها می‌توانید حسابی بدرخشید.

موتور سیکلت هوندا VFR400 1988

موتور:

شاید قدرت خروجی هوندا VFR400 آنقدر که باید زیاد نباشد! اما گشتاور بالای آن اجازه استفاده از درصد زیادی از توان را برای موتور سیکلت فراهم کرده است که نتیجه آن، عملکرد کم‌نظیر، سریع، متعادل و چابک هوندا VFR400 شده است.

موتور سیکلت هوندا VFR400

کیفیت:

هوندا VFR400 به خوبی طراحی شده است و دارای سطح بالایی از کیفیت می‌باشد. وجود نام هوندا تضمین این کیفیت بالا و عملکرد خوب است. استفاده از قطعات باکیفیت باعث ایجاد دوام، مقاومت و عملکرد عالیه این موتور سیکلت در سبک خودش شده است. تمام استانداردهای مورد نیاز در هوندا VFR400 وجود دارد! البته در برخی موارد حتی هوندا پا را فراتر از استانداردها گذاشته است.

ارزش گذاری:

کیفیت بالا و سهولت در استفاده همیشه باعث بالا بودن قیمت موتور سیکلت های هوندا به ویژه هوندا VFR400 شده‌اند. اما به هر حال اگر شما یکی از این موتور سیکلت ها را برای خرید مدنظر دارید، در انتخابتان تردید نکنید، چرا که این موتور سیکلت به ازای پول دریافتی عملکردی بی‌نظیر و مناسب را برای شما مهیا خواهد کرد.

هوندا VFR400 مدل 1988

تجهیزات:

هوندا VFR400 با سیستم تعلیق قابل تنظیم وارد بازار شد و همین مورد عاملی برای جلو افتادن این محصول نسبت به رقبا بود. وجود فضای کافی برای ذخیره سازی وسایل در زیر صندلی، کیفیت بالای صندلی و همینطوری دوام بالای قطعات و بدنه از دیگر ویژگی های موجود در هوندا VFR400 هستند.

هوندا VFR400 1988

 

جدول مشخصات موتور سیکلت هوندا VFR400

اطلاعات مدل

۱۹۸۸ – ۱۹۹۴

سال معرفی

بازه قیمت

 

کارایی

۶۰ اسب بخار

حداکثر قدرت

۲۷٫۷ ft-lb

حداکثر گشتاور

۲۰۵

سرعت

 

مشخصات

۳۹۹ سی‌سی

اندازه موتور

Liquid-cooled, 16v V4, 6 gears

نوع موتور

آلومنیوم

نوع قاب

۱۵ لیتر

ظرفیت سوخت

۷۰۵ میلی‌متر

ارتفاع صندلی

۱۷۵ کیلوگرم

وزن

چنگال تلسکوپی ۴۱ میلی‌متری با قابلیت تنظیم

سیستم تعلیق جلو

شوک با قابلیت تنظیم

سیستم تعلیق عقب

دیسک ۲۹۶ در ۲ میلی‌متری با کالیپر ۴ پیستون

ترمز جلو

دیسک ۲۲۰ میلی‌متری با کالیپر تک پیستون

ترمز عقب

۱۲۰/۶۰x17

اندازه تایر جلو

۱۵۰/۶۰x18

اندازه تایر عقب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *