نقد و بررسی موتور سیکلت هوندا VT1300CX FURY مدل ۲۰۱۰

 هوندا VT1300CX یک شبیه سازی بی‌نظیر از سری موتور سیکلت های فوق‌العاده محبوب و افسانه‌ای هارلی دیوید سون است. به نظر می‌رسد که سفارشی سازی و انحصار در طراحی این موتور سیکلت به شدت جولان می‌دهد. به هر حال اکنون فارغ از هر شبیه سازی و… باید گفت که هوندا VT1300CX یک موتور سیکلت معمولی مانند تمام محصولات هوندا است که به ویژگی‌های برجسته‌ای مجهز شده است.

تجربه سواری:

طراحی چنین موتور سیکلتی به خودی خود حیرت‌آور است! کشیدگی زیاد، وزن پایین و عملکرد بی‌نظیر مواردی هستند که کمتر در یک‌جا دیده می‌شوند. هوندا VT1300CX آنچنان هم خشن و غیر قابل کنترل نیست، سیستم تعلیق مناسب در کنار شاسی و تایرهای عالی باعث ایجاد تجربه‌ای مهیج و خاص از سوارکاری با موتور سیکلت شده‌اند. صندلی کشیده و راحت در کنار موقعیت خوب سوارکار از دیگر پوئن‌های مثبت هوندا VT1300CX محسوب می‌شوند.

موتور سیکلت هوندا VT1300CX 2010

موتور:

طراحی خاص و متفاوت این دسته از موتور سیکلت‌ها باعث طراحی متفاوت بخش‌های جزئی آن هم می‌شود. سیستم خنک‌ کننده موجود در هوندا VT1300CX ظاهری متفات از تمام موتور سیکلت‌هایی که تاکنون دیده‌اید را دارد. حجم بزرگ موتور و خروجی قدرتمند آن از دیگر ویژگی‌هایی هستند که این موتور سیکلت دارد اما بسیار تحت کنترل از آن استفاده می‌کند. وجود درایو شیفت به عملکرد مناسب‌تر گشتاور هوندا VT1300CX کمک کرده است. در آخر می‌بایست به سیستم بی‌نظیر سوخت‌گیری این موتور سیکلت که به خوبی با موتور و عملکرد موتور سیکلت همگام است، اشاره کنیم.

موتور سیکلت هوندا VT1300CX

کیفیت:

قابلیت اطمینان بالا در تمام محصولات هوندا وجود دارد، به عبارتی اگر نام تجاری هوندا را پشت محصولی دیدید از کیفیت بالای آن خاطر جمع باشید. تقریبا هر بخشی از هوندا VT1300CX که مورد آزمایش قرار گرفته با موفقیت و بسیار راضی کننده از آزمایش فارغ شده است. قطعات با کیفیت، طراحی یکپارچه و عملکرد مناسب به خوبی در این موتور سیکلت حس می‌شود.

موتور هوندا VT1300CX

ارزش گذاری:

مسئله زیادی در خصوص ارزش گذاری هوندا VT1300CX وجود ندارد! تنها باید گفت که این موتور سیکلت ارزش خرید بالایی دارد و به خوبی اندازه مبلغی که بابتش پرداخت می‌شود، عملکرد و دوام نشان می‌دهد.

هوندا VT1300CX مدل 2010

تجهیزات:

هیچ ویژگی فانتزی در هوندا VT1300CX تعبیه نشده است. طراحی کلاسیک همراه با موتور مدرن و قدرتمند یک پوئن برتر در این موتور سیکلت محسوب می‌شود! طراحی و بدنه خاص، در کنار قطعات باکیفیت و البته عملکردی راضی کننده از جمله ویژگی‌هایی هستند که باید در هوندا VT1300CX به دنبال آن باشید.

هوندا VT1300CX 2010

جدول مشخصات موتور سیکلت هوندا VT1300CX FURY

اطلاعات مدل

۲۰۱۰ – ۲۰۱۳

سال معرفی

۵۰ تا ۷۰ میلیون تومان

بازه قیمت

 

کارایی

۵۷ اسب بخار

حداکثر قدرت

۸۹٫۳ ft-lb

حداکثر گشتاور

۱۸۰

سرعت

 

مشخصات

۱۳۱۲ سی‌سی

اندازه موتور

Liquid-cooled, SOHC, 4v four-stroke 52° V-twin. Five gears

نوع موتور

فولاد

نوع قاب

۱۲٫۸ لیتر

ظرفیت سوخت

۶۷۸ میلی‌متر

ارتفاع صندلی

۳۰۳ کیلوگرم

وزن

غیر قابل تنظیم

سیستم تعلیق جلو

قابل تنظیم

سیستم تعلیق عقب

دیسک ۳۳۶ میلی‌متری با کالیپر ۲ پیستون

ترمز جلو

دیسک ۲۹۶ میلی‌متری با کالیپر تک پیستون

ترمز عقب

۱۲۰/۷۰x17

اندازه تایر جلو

۱۸۰/۵۵x19

اندازه تایر عقب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *