نقد و بررسی موتور سیکلت هوندا XL1000V VARADERO مدل ۲۰۰۱

هوندا XL1000V در تئوی یک موتور سیکلت ایده‌آل است. شاسی مناسب، طراحی عالی، موتور قدرتمند و استفاده از قطعات با کیفیت مواردی هستند که روی برگه در موتور سیکلت هوندا VARADERO دیده می‌شوند! اما این موتور سیکلت آن عملکردی که باید را ندارد. این موتور سیکلت از اهداف هوندا کمی فاصله دارد.

تجربه سواری:

شاسی موتور سیکلت هوندا XL1000V راضی کننده است اما این رضایت را در سیستم تعلیق جلوی آن نمیتوان دید. سیستم تعلیق نرم این موتور سیکلت برای سوارکاران مبتدی گزینه مناسبی است اما حرفه‌ای ها رضایت چندانی از آن ندارند. به طور کلی این موتور سیکلت گزینه مناسبی برای یک تردد معمولی در شهر است.

موتور:

هوندا XL1000V با سرعت نسبتا پایین حرکت می‌کند و اصلا برای تردد در جاده‌های بزرگ مناسب نیست. به استثنای حرکت نرم و ساده هوندا XL1000V دیگر قابلیت های خاص و چشمگیری در موتور این موتور سیکلت دیده نمی‌شود. گفتنی است که سیستم سوخت رسانی هوندا XL1000V نیز بسیار مناسب و کارآمد است به نحوی که اجازه یک موتور سواری طولانی مدت را به سوارکاران می‌دهد.

کیفیت:

هوندا XL1000V به طور کلی موتور سیکلت مناسبی در نوع خودش می‌باشد. البته این موتور سیکلت ضعف‌هایی در موتور، تعلیق و طراحی دارد اما در کل نمره خوبی دریافت می‌کند. خیالتان راحت باشد که در خرید هوندا VARADERO یک محصول خوب و کارآمد را دریافت خواهید کرد.

ارزش گذاری:

هوندا XL1000V نسبت به رقبا قیمت پایین تری دارد اما باید این مسئله را در نظر بگیرید که این محصول بلافاصله پس خرید به مقدار بسیار زیادی ارزش خودش را برای فروش دوباره از دست می‌دهد. هوندا XL1000V دقیقا ارزش مبلغی که برای خردیش پرداخت می‌شود را دارد! اما پیشنهاد می‌کنیم سراغ رقبای این محصول برای خرید بروید.

تجهیزات:

هوندا XL1000V دارای یک سیستم ترمز ترکیبی است که دیسک های جلو و عقب را به هم متصل می‌کند و نیرو را به خوبی بین آن‌ها تقسیم می‌کند. برخی افراد موتور سیکلت هوندا VARADERO را دوست دارند و برخی دوست ندارند به طور کلی حالت میانه‌ای در بین خریداران این سیکلت وجود ندارد! در طراحی هوندا XL1000V نکات قابل توجه برای رابط کاربری راحت و روان در نظر گرفته شده است. شایان ذکر است که این موتور سیکلت دارای حداقل استانداردهای ضروری می‌باشد که این موتور سیکلت را در کل به محصولی قابل اعتماد تبدیل کرده‌اند.

جدول مشخصات موتور سیکلت هوندا XL1000V VARADERO

اطلاعات مدل

۲۰۰۱-۲۰۱۰

سال معرفی

۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان

بازه قیمت

 

کارایی

۹۳ اسب بخار

حداکثر قدرت

۷۲ ft-lb

حداکثر گشتاور

۲۰۰

سرعت

 

مشخصات

۹۹۶سی‌سی

اندازه موتور

۸v V-twin, 6 gears

نوع موتور

فولاد

نوع قاب

۲۵ لیتر

ظرفیت سوخت

۸۴۳ میلی‌متر

ارتفاع صندلی

۲۴۱ کیلوگرم

وزن

پیش بار گذاری

سیستم تعلیق جلو

پیش بار گذاری، فشرده سازی

سیستم تعلیق عقب

دیسک های ۲۹۶ میلی‌متری

ترمز جلو

دیسک ۲۵۶ میلی‌متری

ترمز عقب

۱۱۰/۸۰x19

اندازه تایر جلو

۱۵۰/۷۰x17

اندازه تایر عقب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *