نقد و بررسی موتور سیکلت یاماها TRACER 900GT مدل ۲۰۱۸

وقتی حرف موتور سیکلت یاماها TRACER 900GT را می‌زنیم صرفا بحث یک تعلیق عالی در میان نیست! کنترل و تعادل این موتور سیکلت فوق‌العاده بی‌نظیر است. کمپانی تولید کننده این مدل را به عنوان مدل بهینه‌تر و مدرن‌تر یاماها Tracer 900 عرضه کرده است و واقعا هم این برتری را در عملکرد و طراحی بهینه‌تر آن مشاهده می‌کنیم.

تجربه سواری:

سیستم تعلیق KYB بهینه‌سازی شده در یاماها TRACER 900GT پشتیبانی بهتری از موتور سیکلت می‌کند. قابلیت تنظیم این اجازه را به سوارکاران داده است که اکثر احساسات منفی در حین سوارکاری را با توجه به شرایط موجود به شخصه حذف کنند. طراحی ظریف‌تر و سرعت بیشتر مواردی هستند که در یاماها TRACER 900GT نسبت به نسخه قبلی دیده می‌شوند. شما در GT اصطکاک و مقاومت کمتری را احساس می‌کنید و قدرت و شتاب را به خوبی درک خواهید کرد. طراحی مناسب صندلی و موقعیت سوارکار پوئن مثبت دیگری برای یاماها TRACER 900GT محسوب می‌شوند. تنها انتقادی که در این قسمت می‌توان از این موتور سیکلت داشت، صفحه نمایش آن است که بهتر بود یاماها دقت و زمان بیشتری روی آن بگذارد.

موتور سیکلت TRACER 900GT سال 2018

موتور:

یاماها TRACER 900GT موتوری مشابه MT-09 دارد که کمترین نقصی در آن دیده نمی‌شود. این موتور از گرانت طراحی شده است که در کیفیت، عملکرد و مقاومت آن تاثیر بسیاری مثبتی گذاشته است. حجم ۸۷۴ سی‌سی این موتور، پتانسیل زیادی برای ارائه قدرت و سرعت بالا مهیا کرده است. یکپارچگی طراحی و عملکرد و همینطور سازگاری زیاد با سوارکار از برجسته‌ترین ویژگی های موتور، موتور سیکلت یاماها TRACER 900GT هستند.

یاماها TRACER 900GT سال 2018

کیفیت:

شاید یاماها در طراحی TRACER 900GT صرفه‌جویی زیادی کرده باشند تا قیمت آن زیاد بالا نرود، اما واقعا نمی‌توان از کیفیت چشمگیر آن چشم‌پوشی کرد. هیچ گزارشی از خریداران یاماها TRACER 900GT در خصوص عملکرد نامطلوب و یا کیفیت پایین در بخشی از موتور سیکلت به دست نرسیده است و همه حداقل رضایت را از آن دارند. یاماها TRACER 900GT واقعا موتور سیکلتی قابل اعتماد و باکیفیت است.

ارزش گذاری:

به طور کلی خانواده Tracer یاماها ارزش خرید زیادی دارند. یاماها TRACER 900GT نیز مسیر آن را طی کرده و ارزش خرید بالای این خانواده را حفظ نموده است. این موتور سیکلت نسبت به ارزشش، کیفیت، تجهیزات و عملکردی مطلوب را در اختیار شما قرار می‌دهد. از طرفی باید گفت که یاماها TRACER 900GT به خوبی ارزش خودش را برای فروش دوباره حفظ می‌کند و شما در خرید و فروش آن ضرر چندانی نخواهید کرد.

تجهیزات:

سیستم تعلیق قابل تنظیم، ترمز های با کیفیت همراه با تقسیم نیرو و یکپارچگی با سایر سیستم های موجود در موتور سیکلت، کیفیت بالا، کروز کنترل و کوئیک شفت از جمله ویژگی هایی هستند که در یاماها TRACER 900GT وجود دارند. گفتنی است که یاماها چند حالت خروجی برای این موتور سیکلت در نظر گرفته است که به خوبی در شرایط مختلف عملکردی مثبت را مهیا می‌کنند. صفحه نمایش راضی کننده، صندلی راحت و عملکرد یکپارچه TRACER 900GT را نیز نمی‌توان نادیده گرفت.

جدول مشخصات موتور سیکلت یاماها TRACER 900GT

اطلاعات مدل

۲۰۱۸

سال معرفی

۵۰ تا ۸۰ میلیون تومان

بازه قیمت

 

کارایی

۱۱۳٫۴ اسب بخار

حداکثر قدرت

۶۴٫۶ ft-lb

حداکثر گشتاور

۲۱۵

سرعت

 

مشخصات

۸۷۴ سی‌سی

اندازه موتور
Liquid-cooled, 12v, inline triple

نوع موتور

Diamond

نوع قاب

۱۸ لیتر

ظرفیت سوخت

۸۵۰ میلی‌متر

ارتفاع صندلی

۲۲۷ کیلوگرم

وزن

۴۱mm, KYB forks fully و قابل تنظیم

سیستم تعلیق جلو

Single KYB rear shock با قابلیت تنظیم

سیستم تعلیق عقب

دیسک های ۲۹۸ در ۲ میلی متری با کالیپر  شعاعی ۴ پیستون ABS

ترمز جلو

دیسک ۲۴۵ میلی‌متری با کالیپر تک پیستونی

ترمز عقب

۱۲۰/۷۰x17

اندازه تایر جلو

۱۸۰/۵۵x17

اندازه تایر عقب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *