نقد و بررسی موتور سیکلت هوندا CB600F HORNET مدل ۱۹۹۸

هوندا CB600F HORNET از قطعات ساده تولید شده است که در مجموع موتور سیکلتی کارآمد و مناسب را عرضه کرده‌اند. طراحی زیبا، تعلیق مناسب و موتور سازگار در هوندا CB600F HORNET به چشم می‌خورد که در مجموع موتور سیکلتی مجلل و خاص را ارائه کرده‌اند.

تجربه سواری:

موتور سیکلتی ترسناک و دیوانه‌وار یا موتور سیکلتی ملایم در کلاس کروز؟ هوندا CB600F HORNET موتور سیکلتی است که به خوبی هر دو این حالات را ارائه می‌کند. شاید طراحی و ابعاد تایر های این موتور سیکلت کمی از استانداردهای معمولی دور باشد! اما در نوع خودش بسیار کارآمد و مناسب هستند به نحوی که تجربه خوبی از سواری را القا میکنند. سیستم تعلیق هوندا CB600F HORNET هزینه کمی برای هوندا ایجاد کرده است اما واقعا عملکرد خوبی را ارائه می‌دهد. سیستم ترمز این موتور سیکلت نیز مناسب و برای کنترل و متوقف کردن سیکلت مناسب است!

موتور:

هوندا CB600F HORNET دارای موتوری چهار سیلندر با قدرت خروجی زیادی است! خروجی قدرتمند این موتور سیکلت زیاد برای تردد در شهر مناسب نیست! با این حال گزینه مناسبی برای به چالش کشیدن جاده های درون شهری می‌باشد. ضعف های جزئی در ساختار هوندا CB600F HORNET به چشم می‌خورد که زیاد قابل اهمیت دادن نمی‌باشند.

موتورسیکلت هوندا CB600F HORNET 1998

کیفیت:

با اینکه از تولید آخرین نسخه هوندا CB600F HORNET بیش از ده سال گذشته است بازهم کیفیت این موتور سیکلت بسیار بهتر از برخی موتور سیکلت های ژاپنی کنونی است و قابلیت رقابت با بهترین های بازار را دارد. شاید کمی کیفیت سواری این ژاپنی به دلیل خشک بودن، سخت باشد! اما بازهم نمره خوبی را در این مورد دریافت می‌کند. به طور کلی و با در نظر نگرفتن مشکلات جزئی گیربکس، هوندا CB600F HORNET از کیفیت بالایی بهره می‌برد.

موتور سیکلت هوندا CB600F HORNET 1998

ارزش گذاری:

هوندا CB600F HORNET بسیار کارآمد و رقابتی است و ارزش خرید بالایی نسبت به قیمت با توجه به طراحی و قابلیت ‌هایش دارد. اما با این حال بازهم رقبایی خوش قیمت تر با همین مشخصات مانند یاماها FZ6 پیدا می‌شوند.

موتورسیکلت هوندا CB600F HORNET

تجهیزات:

هوندا CB600F HORNET به طور کلی موتور سیکلتی راحت است! البته این راحتی در صندلی موتور سیکلت کمتر دیده می شود! موتور کارآمد با تجهیزاتی متوسط و استاندارد مانند سیستم ترمز خوب در این سیکلت به چشم می‌خورند که آن را با ارزش تر می‌کنند.

موتور سیکلت هوندا CB600F HORNET

 

جدول مشخصات موتور سیکلت هوندا CB600F HORNET

اطلاعات مدل

۱۹۹۸ – ۲۰۰۶

سال معرفی

۱۵ تا ۳۵ میلیون تومان

بازه قیمت

 

کارایی

۹۷ اسب بخار

حداکثر قدرت

۴۷ ft-lb

حداکثر گشتاور

۲۲۵

سرعت

 

مشخصات

۵۹۹ سی‌سی

اندازه موتور

۱۶v in-line four, 6 gears

نوع موتور

فولاد

نوع قاب

۱۷ لیتر

ظرفیت سوخت

۷۹۰ میلی‌متر

ارتفاع صندلی

۱۷۹ کیلوگرم

وزن

پیش بارگیری

سیستم تعلیق جلو

پیش بارگیری

سیستم تعلیق عقب

دیسک  های ۲۹۶ میلی‌متری

ترمز جلو

دیسک ۲۲۰ میلی‌متری

ترمز عقب

۱۲۰/۷۰x17

اندازه تایر جلو

۱۸۰/۵۵x17

اندازه تایر عقب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *