برند Tacita قصد دارد موتور سیکلت T-Cruise برقی را معرفی کند

برند ایتالیایی Tacita که در حوزه تولید موتور سیکلت فعالیت می‌کند، اعلام کرده است قصد عرضه یک موتور سیکلت جدید را دارد. موتور سیکلت T-Cruise محصول جدید این برند که سبک منحصر بفرد خود را ایجاد خواهد کرد! این موتور سیکلت بخشی از ناوگان جدید Tacita محسوب می‌شود و فعلا به صورت انحصاری به بازار آمریکا عرضه خواهد شد.

کمپانی Tacita در سال ۲۰۰۹ تاسیس شد و اولین موتور سیکلت الکتریکی خود را در سال ۲۰۱۳ عرضه کرد. موتور سیکلت T-Race با طراحی ظاهری و موتوری منحصربفرد خود در پنج مدل مختلف عرضه شد. Enduro، Motocross، Motard، Diabolika و Rally از انواع مدل‌های این موتور سیکلت برقی محسوب می‌شدند. گفتنی است که به تازگی این کمپانی قصد طراحی مدل سفارشی این موتور سیکلت را تحت عنوان Aero E-Race دارد.

در میان این مدل‌ها، موتور سیکلت Rally چند سال پیش به عنوان اولین موتور سیکلت الکتریکی برای رقابت در سری مسابقات بیابان آفریقایی و مسابقات آفریکیا مروزیو، حضور یافت.  در حال حاضر نیز شش مدل اعم از موتور سیکلت T-Cruise توسط کمپانی Tacita طراحی و آماده عرضه هستند.

اگرچه کمپانی Tacita در بازار اصلی موتور سیکلت های برقی ایتالیا (ایتالیا، آلمان، هلند، انگلستان و فرانسه) یک شبکه فروش محدود دارد اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که موتور سیکلت T-Cruise این کمپانی بازار مناسبی در آمریکا خواهد داشت و یک محصول تمام عیار برای این بازار خواهد بود.

موتور سیکلت T-Cruise ناشناخته مانده است!

کمپانی Tacita تاکنون هیچ اطلاعات فنی در خصوص موتور سیکلت T-Cruise بروز نداده است! اما احتمالا این موتور سیکلت نیز مانند مابقی محصولات کمپانی مذکور از قاب فولادی بهره‌مند شود. همچنین احتمال استفاده از موتور القایی سه فاز آسین کروم با پنج گیربکس و دو حالت قابل تنظیم موتور یعنی اسپرت و معمولی نیز وجود دارد.

البته Tacita یک بخش خیلی خیلی کوچک از اطلاعات موتور سیکلت آینده خودش را در فیسبوک منتشر کرده است و آن‌هم در خصوص باتری ۲۷ کیلوواتی لیتیوم پلیمری آن است که توانایی طی کردن ۲۷۰ کیلومتر مسافت را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *