نقد و بررسی موتور سیکلت هوندا INTEGRA 700 مدل ۲۰۱۲

هوندا integra 700 یک موتور سیکلت با مشخصات محصولات سبک اسکوتر است که البته تفاوت های شاخصی با اصل یک موتور سیکلت اسکوتر دارد. در این موتور سیکلت موتور و شاسی موتور سیکلت های هوندا NC700S و NC700X وجود دارد. البته این موتور سیکلت از نظر تکنیکی تفاوت های زیادی دارد اما به طور کلی احساس خوشایندی برای کسانی که از موتور سواری خوششان نمی‌آید، تداعی میکند.

تجربه سواری:

شاسی کوتاه، لاستیک های کوچک و سپر پهن و بزرگ از جمله خصیصه های موتور سیکلت های اسکوتر محسوب می‌شود که باعث می‌شوند این محصولات آنقدر هاام به عنوان یک موتور سیکلت بشمار نیاید! اما در هر صورت این مسئله که این سبک از موتور سیکلت ها عملکردی ایمن و ساده دارند را نمیتوان نادیده گرفت. هوندا Integra 700 به عنوان عضوی از این خانواده گزینه مناسبی برای تردد های شهری و اغلب اشخاص می‌باشد.

موتور:

هوندا integra محدوده ملایمی از قدرت را ارائه می‌دهد که به لطف آن باید گفت این موتور سیکلت هوندا یکی از ایمن ترین موتور سیکلت های موجود محسوب می‌شود. این موتور سیکلت دارای دو حالت در گیربکس که عبارتند از اتوماتیک و ورزشی می‌باشد. شما با استفاده از دکمه هایی که در سمت چپ فرمان این موتور سیکلت تعبیه شده‌اند میتوانید هر حالتی را که مایل هستید انتخاب کنید. خوب است بدانید که هوندا integra 700 یکی از کم مصرف ترین موتور سیکلت های شهری محسوب می شود.

کیفیت:

تمام استاندارد های مورد نیاز در هوندا integra 700 رعایت شده است تا این موتور سیکلت علاوه بر عملکرد مناسب، کیفیت مطلوب و ماندگاری را هم ارائه دهد. کمتر شکایتی از طرف خریداران این موتور سیکلت ثبت شده است.

ارزش گذاری:

هوندا integra 700 با قیمت خودش حسابی رقابت بین موتور سیکلت های اسکوتر را به هم ریخته است. این محصول از نزدیک ترین رقیبش حدود هزار پوند ارزان‌تر است و جالب‌تر اینکه عملکردی بهتر را ارائه می‌دهد. البته نگهداری از این موتور سیکلت کمی هزینه بر خواهد بود.

تجهیزات:

طراحی مناسب هوندا integra 700 باعث شده است که مقاومت مناسبی در برابر شرایط آب و هوایی برای سوارکار مهیا کند. تعادل بالا، اندازه نسبتا بزرگ و حجم مناسب صندوق برای ذخیره سازی از دیگر ویژگی‌های این موتور سیکلت محسوب می‌شوند.

جدول مشخصات موتور سیکلت هوندا INTEGRA 700

اطلاعات مدل

۲۰۱۲ – ۲۰۱۳

سال معرفی

۱۵ تا ۳۰ میلیون تومان

بازه قیمت

 

کارایی

۵۱ اسب بخار

حداکثر قدرت

۴۶ ft-lb

حداکثر گشتاور

۱۶۰

سرعت

 

مشخصات

۶۷۰ سی‌سی

اندازه موتور

Liquid-cooled eight-valve parallel twin, Dual Clutch Transmission, chain final drive

نوع موتور

فولاد

نوع قاب

۱۴ لیتر

ظرفیت سوخت

۷۹۰ میلی‌متر

ارتفاع صندلی

۲۳۸ کیلوگرم

وزن

چنگال تلسکوپی ۴۱ میلی‌متری

سیستم تعلیق جلو

دمپر تک موتوره

سیستم تعلیق عقب

دیسک ۳۲۰ میلی‌متری

ترمز جلو

دیسک ۲۴۰ میلی‌متری

ترمز عقب

۱۶۰/۶۰-۱۷

اندازه تایر جلو

۱۲۰/۷۰-۱۷

اندازه تایر عقب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *