دوکاتی زمان حراج موتور سیکلت سفارشی Maverick Scrambler خود را اعلام کرد

در تاریخ ۱۲ خرداد موتور سیکلت سفارشی Maverick Scrambler که توسط هنرمند مشهور تتو سفارشی سازی شده است، به حراج گذاشته می‌شود.

موتور سیکلت سفارشی Maverick Scrambler

همانطور که گفتیم در روز شنبه مورخ ۱۲ خرداد ماه تنها نسخه موتور سیکلت سفارشی Maverick Scrambler که توسط یکی از سلیبریتی‌های دنیای تتو یعنی سفارشی سازی شده است، در لاس وگاس و در هتل South point به حراج گذاشته خواهد شد. این موتور سیکلت صد در صد نسبت به نسخه معمولی منحصر به فرد است! هنرمند مذکور در این طراحی قصد داشته تا زاویه دید خود را از هنر در فلز و آزادی ایجاد تغییرات روی فلز به نمایش بگذارد. گفتنی است که در نهایت مبلغ قابل توجهی از سود بدست آمده، صرف کارهای خیرخواهانه خواهد شد.

این هنرمند بیش از ۲۵۰ ساعت کامل را روی این طراحی وقت گذاشته است تا آن را به موتور سیکلتی منحصر به فرد تبدیل کند که هیچ وسیله‌نقلیه درون جاده مشابه آن نباشد! مدیر عامل کمپانی دوکاتی آمریکای شمالی قصد دارد از طریق درآمد این حراج یک بیمارستان ویژه کودکان در لاس وگاس تاسیس نماید.

شما نیز از طریق لینک مقابل می‌توانید شنبه ۱۲ خرداد به صورت آنلاین در این حراج شرکت نمایید: کلیک کنید

موتور سفارشی Maverick Scrambler

موتور سیکلت سفارشی Maverick Scrambler که تحت برند Ducati Scrambler معرفی خواهد شد، در حال حاضر بهترین موتور سیکلت سفارشی سازی شده این کمپانی از نظر تلفیق هنر و کیفیت است. این موتور سیکلت یک نمونه تمام عیار برای بیان خلاقیت هنری در وسایل نقلیه محسوب می‌شود.

جیسون چینوک مدیر اجرایی کمپانی دوکاتی آمریکای شمالی گفت: هنر و گریم، سبکی از آزادی بیان است که مضمون روح موتور سیکلت و برند Ducati Scrambler را به تصویر می‌کشد. او همچنین به خلاقیت تیم طراحی برای ارائه شاهکاری در دنیای موتور سیکلت‌ها اشاره می‌کند و همچنین تاکید می‌کند که با درآمد حاصل از این حراج و یا بخشی از آن قصد تاسیس بیمارستانی ویژه برای کودکان را دارند.

موتورسیکلت سفارشی Maverick Scrambler

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *