نقد و بررسی موتور سیکلت هوندا NC700X مدل ۲۰۱۲

هوندا NC700X از یک ایده برای طراحی و تولید یک موتور سیکلت ارزان قیمت و با قابلیت همراه با طراحی بی‌نظیر، سبک و باظرفیت نشئَت گرفته بود. این موتور سیکلت برای حرکت در مسیر های کوتاه یک انتخاب کم‌نظیر است. البته NC700X به خوبی در مسیر های طولانی هم خودنمایی می‌کند اما نقص هایی در این خصوص دارد. قیمت بصرفه و سهولت در استفاده دو ویژگی ممتاز این موتور سیکلت محسوب می‌شوند. ثبات، شاسی مدرن و سادگی نیز در ارائه تجربه خوب سواری هوندا NC700X نقش دارند.

تجربه سواری:

هر سوارکاری با هوندا NC700X احساس راحتی خواهد کرد. بدنه جمع‌وجور و شاسی پایین تاثیر بسزایی در کنترل این محصول گذاشته‌اند. سیستم تعلیق NC700X در سطح متوسط قرار دارد و آن مواردی که از هوندا انتظار داشتیم، در این تعلیق گنجانده نشده است! اما به هر حال این سیستم تعلیق به خوبی باعث ثبات در حرکت موتور سیکلت می‌شود. شما در حین سواری با هوندا NC700X اصلا وزن ۲۱۸ کیلوگرمی آن را حس نخواهید کرد.

موتور:

هوندا در طراحی موتور، موتور سیکلت NC700X صرفه جویی را پیشه کرده است! برای همین عملکرد هیجان انگیز و حیرت آوری را از این موتور سیکلت نمی‌بینیم. البته شاید NC700X برای حرکت درون شهری مناسب باشد اما اصلا برای ترددهای خارج شهر گزینه باکفایتی نیست، هر چند که می‌تواند در خارج از شهر نیز به خوبی حرکت کند.

موتورسیکلت هوندا NC700X سال 2012

کیفیت:

سطح بالای کیفیت را در هوندا NC700X به خوبی می‌بینیم. کیفیت بالا در بخش بخش هوندا NC700X باعث ماندگار و مقاومت این موتور سیکلت طی زمان و در شرایط مختلف می‌شود. واقعا سطح کیفیت این موتور سیکلت بسیار بالاتر از برچسب قیمت آن است.

ارزش گذاری:

سخت است که در بازه قیمتی هوندا NC700X آن را نادیده بگیریم. این موتور سیکلت در رنج قیمتی خودش یکی از بهترین انتخاب‌ها می‌باشد. شما با خرید این موتور سیکلت، محصولی را خواهید داشت که در همه موارد حداقل استانداردهای مورد نیاز را دارا است.

موتور سیکلت هوندا NC700X

تجهیزات:

هوندا NC700X نسبت به قیمت خودش تجهیزات مناسب و حتی فراتر از انتظاری دارد. سیستم ترمز ضد قفل و ترکیبی C-ABS، یکی از مهم‌ترین مواردی است که در این موتور سیکلت دیده می‌شود. صفحه نمایش، اگر چه کوچک است اما عملکردی مناسب و ساختاری با کیفیت دارد. فضای ذخیره سازی کافی نیز در هوندا NC700X تعبیه شده است.

جدول مشخصات موتور سیکلت هوندا NC700X

اطلاعات مدل

۲۰۱۲ – ۲۰۱۳

سال معرفی

۱۵ تا ۳۰ میلیون تومان

بازه قیمت

 

کارایی

۵۱ اسب بخار

حداکثر قدرت

۴۵٫۷۵ ft-lb

حداکثر گشتاور

۱۸۵

سرعت

 

مشخصات

۶۷۰ سی‌سی

اندازه موتور

Liquid-cooled 8v sohc four-stroke parallel twin.

نوع موتور

فولاد

نوع قاب

۱۴٫۱ لیتر

ظرفیت سوخت

۸۳۰ میلی‌متر

ارتفاع صندلی

۲۱۸ کیلوگرم

وزن

چنگال تلسکوپی ۴۱ میلی‌متری، بدون قابلیت تنظیم

سیستم تعلیق جلو

شوک پشتی بدون قابلیت تنظیم

سیستم تعلیق عقب

دیسک ۳۲۰ میلی‌متری، کولیس ۳ پیستون

ترمز جلو

دیسک ۲۴۰ میلی‌متری کولیس تک پیستون

ترمز عقب

۱۲۰/۷۰x17

اندازه تایر جلو

۱۶۰/۶۰x17

اندازه تایر عقب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *