موتور سیکلت گاو نر ؛ پروژه‌ای مفهومی از ترکیب هنر و زندگی

پروژه موتور سیکلت گاو نر، پروژه‌ای متمرکز بر طراحی یک موتور سیکلت سفارشی از بسیاری مواد به ویژه مواد بازیافتی به علاوه پوششی با استخوان‌های یک گاو واقعی است که در دست اجرا می‌باشد. این موتور سیکلت که در بهینه‌ترین حالت و عملکرد ممکن طراحی و تولید شده است، از سوخت‌های سازگار با محیط زیست مانند روغن‌های گیاهی استفاده می‌کند. اخیرا از این موتور سیکلت گاو در اطراف میامی استفاده شده است تا هشداری به مردم و مسئولین در خصوص تاثیرات زیست محیطی کارخانه‌جات و غذا دهد.

موتور سیکلت گاو نر ؛ طراحی وحشتناک یا مفهومی؟

این موتور سیکلت با زبان بی‌زبانی این قضایا را حسابی تحریک خواهد کرد و شوکی به مردم در خصوص استفاده از سوخت‌هایی با آلایندگی زیاد و تاثیرات آن‌ها در محیط زیست می‌دهد. ما معتقدیم که این جریان تغییرات قابل ملاحضه‌ای در سطوح فردی، خانوادگی و اجتماعی اعمال خواهد کرد. اینکه مردمی چیز ناشناخته و عجیب‌غریبی را ببیند تا مدت‌ها در ذهن آن‌ها خواهد ماند و سال‌ها در خصوص آن در محافل‌شان صحبت می‌کنند. امیدواریم کودکان که نسل‌های آینده را می‌سازند هیچوقت تصویر این موتور سیکلت گاو و جنازه محرک رویش را فراموش نکنند و از آن الهام بگیرند تا عادات مصرفی خود را تغییر دهند.

واقعا نمی‌توان تاثیرات این چنینی هنر را بر جامعه و توانایی آن در تغییر شیوه زندگی مردم را نادیده بگیرم. دیدن توانایی‌های هنر از این زاویه، آن را به علم برتر جامعه تبدیل می‌کند که متاسفانه حداقل در کشور ما بسیار نادیده گرفته می‌شود که همین عامل به ناتوانی آن ختم شده است. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری را از ” موتور سیکلت گاو نر ” و طراحی منحصر به فرد آن ببینید.

موتور سیکلت عجیب

عجیب ترین موتور سیکلت

موتور عجیب

عجیب ترین موتور

موتور سیکلت ترسناک

موتور ترسناک

موتور وحشتناک

موتور مفهومی

این نوشته در شاتر ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *