نقد و بررسی موتور سیکلت هوندا BROS 400 مدل ۱۹۸۸

هوندا BROS 400 یک موتور سیکلت سنگین و قدیمی است. این موتور سیکلت به طرز وحشتناکی برای سواری مناسب است. تعادل بالا، عملکرد خوب و انعطاف بالا همچنین گشتاور سازگار و خروجی مناسب موتور سیکلت، هوندا BROS 400 را به گزینه مطلوب و مناسبی در سبک خودش تبدیل کرده است.

تجربه سواری:

سیستم تعلیق هوندا BROS 400 می‌توانست بسیار بهتر و باکیفیت‌تر از این باشد! ترمز های قدرتمند و شاسی متناسب نیز در عملکرد مطلوب این موتور سیکلت به صورت مستقیم تاثیر گذارند. هوندا سعی کرده است تایرهایی انحصاری برای این موتور سیکلت طراحی کند و به نظر موفق هم بوده است! ابعادی که در تایر های هوندا BROS 400 به کار رفته است در کمتر موتور سیکلتی دیده می‌شود. در این موتور سیکلت تمام استانداردهای مورد نیاز رعایت شده‌اند.

موتور:

موتور موجود در هوندا BROS 400 شباهت زیادی به موتور به کار گرفته شده در هوندا آفریقایی دوقلو دارد. موتور این موتور سیکلت به خوبی در شرایط مختلف حتی سخت‌ترین حالت های ممکن عمل می‌کند و رضایت خریداران را دریافت می‌کند. سوخت گیری دیگر بخشی است که به بهترین شکل ممکن در هوندا BROS 400 جای گرفته است. سیستم سوخت این موتور سیکلت کیفیت و عملکرد بسیار مطلوبی را ارائه می‌کند. BROS 400 برای حرکت در جاده‌های بزرگ اطراف شهر نیز مناسب است. گفتنی است که موتور موتور سیکلت هوندا BROS 400 سروصدای لذت بخشی نیز دارد.

موتور سیکلت هوندا BROS 400 مدل 1988

کیفیت:

کیفیت هوندا BROS 400 به شدت شما را شگفت‌زده خواهد کرد. زاویه بندی، اتصالات و به طور کلی تمام فرایندهای موجود در این موتور سیکلت با کیفیت بسیار خوب و راضی کننده‌ای انجام شده‌اند. انعطاف و شاسی مناسب در این موتور سیکلت در ارائه عملکردی عالی و لذت بخش که به افزایش کیفیت منجر می‌شود، نقش بسزایی دارد.

ارزش گذاری:

باید گفت که هزینه نگهداری از هوندا BROS 400 واقعا پایین است و این مورد یک پوئن مثبت برای آن محسوب می‌شود. البته قیمت خود موتور سیکلت به خودی خود نسبت به رقبا پایین‌تر است. در مقابله با هوندا BROS 400 باید گفت که این موتور سیکلت واقعا ارزش خرید بالایی دارد و به خوبی قیمت خودش را برای فروش دوباره حفظ می‌کند.

تجهیزات:

هوندا BROS 400 دارای موقعیت مناسب سوارکاری برای موتورسواران ورزشی است. راحتی بال و سهولت در استفاده در کنار ارائه تمام خدمات طیق استانداردهای موجود، این موتور سیکلت را به یکی از گزینه های مطلوب کاربران تبدیل کرده است. البته نباید انتظار زیادی از این موتور سیکلت در خصوص ارائه تجهیزات مدرن و جانبی داشته باشید! چرا که این موتور سیکلت معتلق به چند دهه گذشته است.

جدول مشخصات موتور سیکلت هوندا BROS 400

اطلاعات مدل

۱۹۸۸ – ۱۹۹۲

سال معرفی

بازه قیمت

 

کارایی

۳۱ اسب بخار

حداکثر قدرت

۳۴٫۵ ft-lb

حداکثر گشتاور

۱۵۱

سرعت

 

مشخصات

۳۹۸ سی‌سی

اندازه موتور
۶v liquid-cooled v-twin, 5 gears

نوع موتور

آلومینیوم

نوع قاب

۱۰٫۹ لیتر

ظرفیت سوخت

۷۷۲ میلی‌متر

ارتفاع صندلی

۱۸۱ کیلوگرم

وزن

سیستم تعلیق جلو

صرفا پیش بارگذاری

سیستم تعلیق عقب

دیسک ۳۲۰ میلی‌متری، کالپیر ۴ پیستون

ترمز جلو

دیسک ۲۴۰ میلی‌متری، کالیپر تک پیستون

ترمز عقب

اندازه تایر جلو

اندازه تایر عقب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *