نقد و بررسی موتور سیکلت هوندا VFR1200F مدل ۲۰۱۰

هوندا VFR1200F یک موتور سیکلت خوب است اما عالی نیست! از نظر منطقی هوندا VFR1200F باید نسبت به قیمت خودش خدمات و توانایی هایی را ارائه دهد که چنین چیزی را کمتر در هوندا VFR1200F می‌بینیم! البته این قضیه برای طراحی این موتور سیکلت کاملا متفاوت است، VFR1200F از نظر طراحی واقعا بی‌نظیر است. موتور این موتور سیکلت خوب است اما سیستم سوخت رسانی آن بزرگ‌ترین ضعف موجود در آن می‌باشد! هوندا VFR1200F به دلیل حجم محدود مخزن سوخت، اصلا برای گشت و گذارهای طولانی مناسب نیست.

تجربه سواری:

سیستم تعلیق عالی، هوندا VFR1200F را نسبت به تمام رقبا یک سروگردن پیش انداخته است. به هر حال به خوبی درک می‌کنیم که سیستم های تعبیه شده در این موتور سیکلت چطور آن را با وزن ۲۷۶ کیلوگرمی به راحتی کنترل می‌کنند و علاوه بر ارائه کیفیت بالا در عملکرد، هیجان زیادی را هم القا می‌کنند. با وجود اینکه صندلی هوندا VFR1200F کمی کوچیک است اما واقعا راحت می‌باشد. به هر حال در زمان استفاده از این موتور سیکلت اصلا حس نخواهید کرد که یک موتور سیکلت فوق‌العاده سنگین را کنترل می‌کنید.

موتور:

طراحی موتور موجود در هوندا VFR1200F بسیار مبهم است هر چند که عملکردی عالی و دقیق را ارائه می‌کند، اما واقعا طراحی پیچیده‌ای دارد! حداقل ما درست حسابی از آن سردر نمی‌آوریم. حجم بسیار بالای موتور و قدرت به شدت زیاد خروجی در کنار گشتاور خوب آن، این موتور سیکلت را به یکی از موتورهای رقابتی و مدعی در حوزه سرعت و قدرت تبدیل کرده است.

کیفیت:

هوندا VFR1200F کاملا بی عیب است! واقعا کیفیت بالا و کمبود نقص را در هر مدلی از این موتو سیکلت می‌بینیم. کیفیت بالا را در جزء جزء هوندا VFR1200F می‌توان دید! اهمیت دادن به جزئیات و استفاده از قطعات با کیفیت در نهایت باعث ارائه یک موتور سیکلت بادوام و ارزشمند شده است.

ارزش گذاری:

قیمت هوندا VFR1200F در سطح جهانی مورد انتقاد قرار گرفته است. زیاد نمی‌شود به قیمت این موتور سیکلت اعتماد کرد به ویژه برای فروش دوباره ممکن است به مشکلاتی بربخورید! بهتر بود هوندا سیاست‌هایی را برای ثبات دادن به قیمت VFR1200F ارائه کند.

موتور هوندا VFR1200F

تجهیزات:

این موتور سیکلت به واسطه ویژگی‌ها و جزئیات دقیق، به یکی از ارزشمندترین‌ها در سبک خودش تبدیل شده است. صفحه نمایش مناسب، سنسور سوخت، کیفیت بالا در بدنه و صندلی، موتور عالی، سیستم هالی تعلیق و ترمز کم‌نظیر و البته شاسی خوب در نتیجخ موتور سیکلتی خوب را تداعی کرده‌اند. شاید بهتر بود که هوندا برای هوندا VFR1200F کنترل کشش هم در نظر بگیرد!

هوندا VFR1200F 2010

جدول مشخصات موتور سیکلت هوندا VFR1200F

اطلاعات مدل

۲۰۱۰ – ۲۰۱۱

سال معرفی

۲۰ تا ۴۵ میلیون تومان

بازه قیمت

 

کارایی

۱۶۰ اسب بخار

حداکثر قدرت

۹۵ ft-lb

حداکثر گشتاور

۲۹۰

سرعت

 

مشخصات

۱۲۳۷ سی‌سی

اندازه موتور
۱۶v V4, six gears

نوع موتور

آلومینیوم

نوع قاب

۱۸٫۵ لیتر

ظرفیت سوخت

۸۱۵ میلی‌متر

ارتفاع صندلی

۲۷۶ کیلوگرم

وزن

۴۳ میلی‌متر با قابلیت تنظیم

سیستم تعلیق جلو

pro-link با قابلیت تنظیم

سیستم تعلیق عقب

۲ دیسک ۳۲۰ میلی‌متر C-ABS

ترمز جلو

دیسک ۲۷۶ میلی‌متری

ترمز عقب

۱۲۰/۷۰x17

اندازه تایر جلو

۱۹۰/۵۵x17

اندازه تایر عقب

1 دیدگاه برای “نقد و بررسی موتور سیکلت هوندا VFR1200F مدل ۲۰۱۰

  1. اشتراک‌ها: نقد و بررسی موتور سیکلت هوندا CROSSTOURER 1200 مدل ۲۰۱۲ | Emotors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *