نقد و بررسی موتور سیکلت هوندا ZOOMER 50 مدل ۲۰۰۵

هوندا ZOOMER 50 با وزن پنجاه کیلوگرمی یکی از کوچک‌ترین و عجیب‌و‌غریب‌ترین موتور سیکلت‌های هوندا بشمار می‌آید. این موتور سیکلت در سبک سری موتور سیکلت های اسکور قرار می‌گیرد که کارایی بسیار ایمن را در شهر رقم می‌زنند. هوندا ZOOMER 50 ساده‌ترین سواری ممکن را برای سوارکاران مهیا کرده است. طراحی متمایز این موتور سیکلت باعث شده است که در آن فضاهای خالی بسیار زیادی وجود داشته باشد. این موتور سیکلت در سال ۲۰۰۵ برای بازار انگلیس تولید شد اما قبل‌تر از آن در سال ۲۰۰۳ در بازارهای ژاپن و ایالات متحده آمریکا تولید می‌شد. آمریکایی‌ها هوندا ZOOMER 50 را بیشتر به اسم هوندا Ruckas می‌شناسند.

موتورسیکلت هوندا ZOOMER 50

تجربه سواری:

هوندا ZOOMER 50 برخلاف ظاهر گول‌زننده‌اش اصلا ضعیف نیست! شما حتی در خارج از شهر نیز می‌توانید از این موتور سیکلت استفاده نمایید. البته نباید انتظار زیادی از آن داشته باشید. این موتور سیکلت به لطف طراحی و موقعیت خوب راننده و البته صندلی بزرگ و نرم، بسیار راحت است.

موتور سیکلت هوندا ZOOMER 50 2005

موتور:

هوندا ZOOMER 50 کوچکترین سیستم سوخت‌رسانی هوندا را دارد. این موتور سیکلت با قدرت ۴ اسب بخار و تک سیلندر، موتوری به حجم ۴ سی‌سی دارد. استارت الکتریکی در کنار گیربکس V-matic از دیگر ویژگی‌هایی هستند که در دل موتور این موتور سیکلت پیدا می‌شوند.

موتور سیکلت هوندا ZOOMER 50

کیفیت:

ZOOMER 50 به عنوان یک موتور سیکلت هوندا از کیفیت و دوام بالایی بهره می‌برد.

موتور هوندا ZOOMER 50 2005

ارزش گذاری:

هوندا ZOOMER 50 به غیر از حرکت کردن هیچ کار دیگری انجام نمی‌دهد! نسبت به این عمل برای حرکت درون شهر گزینه خوبی به نظر می‌رسد و البته قیمت نسبتا پایین آن دست خریداران را در خرید کمی باز می‌گذارد! اما با این حال پیشنهاد می‌کنیم، نگاهی به سایر موتور سیکلت های اسکوتر هم بیاندازید.

موتور هوندا ZOOMER 50

تجهیزات:

هوندا ZOOMER 50 یک موتور سیکلت ساده و ارزان قیمت است. قفل، ترمز، چراغ دوقلو و کیفیت مطلوب از مهم‌ترین ویژگی‌های این موتور سیکلت محسوب می‌شوند.

هوندا ZOOMER 50 2005

جدول مشخصات موتور سیکلت هوندا ZOOMER 50

اطلاعات مدل

۲۰۰۵ – ۲۰۱۲

سال معرفی

بازه قیمت

 

کارایی

۴ اسب بخار

حداکثر قدرت

۳٫۳ ft-lb

حداکثر گشتاور

۵۰

سرعت

 

مشخصات

۴۹ سی‌سی

اندازه موتور
تک سیلندر و چهار ضربه

نوع موتور

فولاد

نوع قاب

۵ لیتر

ظرفیت سوخت

۷۳۵ میلی‌متر

ارتفاع صندلی

۸۴ کیلوگرم

وزن

سیستم تعلیق جلو

سیستم تعلیق عقب

۹۵ میلی‌متری درام

ترمز جلو

۹۵ میلی‌متری درام

ترمز عقب

اندازه تایر جلو

اندازه تایر عقب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *