نقد و بررسی موتور سیکلت هوندا RVF400 مدل ۱۹۹۴

هوندا RVF400 یک موتور سیکلت رویایی برای طرفداران موتور سیکلت در دهه ۱۹۹۰ بود. این موتور سیکلت جایگزین خوبی برای موتور سیکلت های ورزشی و سوپر ورزشی گران قیمت قبل از خودش است. طراحی شیک بدنه و چراغ‌ها در کنار کیفیت و مقاومت بالا مهم‌ترین خصیصه‌های هوندا RVF400 است که باعث شده طی چند دهه گذشته همچنان یک محصول محبوب باقی بماند. ارتفاع کم صندلی و وزن سبک این موتور سیکلت را به یکی قابل کنترل‌ترین موتور سیکلت هوندا تبدیل کرده است. به طور کلی هوندا RVF400 یک موتور سیکلت ایده‌آل است.

تجربه سواری:

با وجود اینکه هوندا RVF400 برمی‌گردد به چند دهه قبل، اما همچنان مطابق استانداردهای جدید است و دست کمی از موتور سیکلت های مدرن در خصوص استانداردها ندارد. سیستم تعلیق بی‌نظیر در کنار موتور عالی باعث چالاکی و عملکرد خوب هوندا در تمام شرایط ممکن شده است. با خیال راحت هوندا RVF400 را برانید و اصلا نگران جاده و شرایط ممکن نباشید.

موتور هوندا RVF400

موتور:

شاید موتور، هوندا RVF400 کمی کوچک باشد اما قدرت و خروجی مناسبی دارد. در کنار همه موارد، گشتاور فوق‌العاده خوب هوندا RVF400 باعث افزایش کارایی و استفاده از حداکثر قدرت ممکن از ظرفیت این موتور سیکلت شده است. عملکرد این موتور فوق‌العاده هیجان انگیز است و قطعا رضایت هر سوارکاری را کسب می‌کند.

موتور سیکلت هوندا RVF400

کیفیت:

هوندا RVF400 در بهترین حالت طراحی شده است بنابراین بسیار مناسب و عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. به هر حال ما در مواجه با این محصول، در رویایی با هوندا و طراحی‌های افسانه‌ای آن هستیم، پس باید به کیفیت بالای آن اعتماد کنیم. به هر حال این موتور سیکلت به صورت رسمی در بازارهای بزرگ عرضه نشده است برای همین پشتیبانی کاملی از آن نمی‌شود.

هوندا RVF400 1994

ارزش گذاری:

هوندا RVF400 یکی از موتور سیکلت‌هایی است که به خوبی ارزش خودش را برای فروش دوباره حفظ می‌کند. به هر حال این موتور سیکلت ارزش خرید بالایی دارد و در قبال هزینه‌ای که بابت دریافتش پرداخت می‌شود، عملکردی خوب و ماندگاری بالایی ارائه می‌کند.

تجهیزات:

هوندا RVF400 با جدیدترین و بهترین کیت‌ها عرضه شده است. قالب آلومینیومی و مقاوم علاوه بر ایجاد کیفیت بالا، باعث کاهش وزن موتور سیکلت هم شده است. سیستم تعلیق مناسب و چرخ‌هایی با کیفیت همچنین ترمزهایی عالی، باعث تبدیل شدن این موتور سیکلت به یکی از کاربردی‌ترین موتور سیکلت های ورزشی هوندا شده است.

موتور سیکلت هوندا RVF400 1994

جدول مشخصات موتور سیکلت هوندا RVF400

اطلاعات مدل

۱۹۹۴ – ۱۹۹۶

سال معرفی

بازه قیمت

 

کارایی

۵۹٫۴ اسب بخار

حداکثر قدرت

۲۶٫۶ ft-lb

حداکثر گشتاور

۲۰۰

سرعت

 

مشخصات

۳۹۹ سی‌سی

اندازه موتور
V4 four-stroke

نوع موتور

آلومینیوم

نوع قاب

۱۸ لیتر

ظرفیت سوخت

۷۸۰ میلی‌متر

ارتفاع صندلی

۱۶۵ کیلوگرم

وزن

پیش بارگیری و کاهش نوسانات

سیستم تعلیق جلو

پیش بارگیری و کاهش نوسانات

سیستم تعلیق عقب

دیسک های ۲۶۹ میلی‌متری

ترمز جلو

Single solid disc; 2-piston Nissin caliper

ترمز عقب

اندازه تایر جلو

اندازه تایر عقب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *