نقد و بررسی موتور سیکلت هوندا CB500X مدل ۲۰۱۳

هوندا CB500X آخرین محصول هوندا در سال ۲۰۱۳ بود. این موتور سیکلت در رنج قیمتی خودش بسته به سلیقه و اهداف خریداران، می‌تواند یکی از بهترین موتور سیکلت های ورزشی باشد. طراحی زیبا و شکیل ظاهری هوندا CB500X نه‌تنها چشم ها را به خودش خیره می‌کند! بلکه رابطه مناسبی با موتور سواران برقرار می‌کند. این موتور سیکلت ظرفیت مدیرت ساده و عملکرد چابک را به خوبی ارائه می‌دهد. فرمان این موتور سیکلت در نوع خودش خوب و کارآمد است! به طور کلی هوندا CB500X عملکردی عالی و حتی فراتر از انتظار دارد.

تجربه سواری:

هوندا CB500X قاب مناسب و با کیفیتی دارد. رضایت آن در سیستم تعلیق نیز دیده می‌شود. ترمزهای مناسب با عملکردی فراتر از استانداردها در کنار شاسی و تعلیق مناسب و البته لاستیک هایی با کیفیت، در شرایط مختلف عملکرد عالی و حس مهیج و خوب سواری را برای سوارکاران مهیا می‌کند. هوندا CB500X علاوه بر قابلیت های ورزشی و حیرت انگیز خودش، گزینه مناسب، خشن و خاص برای ترددهای روزمره است. زمانی که با این موتور سیکلت در شهر حرکت میکنید قطعا همه به شما خیره خواهند شد!! موقعیت سوارکار روی این موتور سیکلت در بهترین حالت خودش است! علاوه بر صندلی‌های راحت و کاربردی، طراحی آرگونومیک این موتور سیکلت سوارکار را در مقابل باد و… ایمن نگه می‌دارد.

موتور سیکلت هوندا CB500X 2013

موتور:

موتور. موتور سیکلت هوندا CB500X کاملا هدفمند طراحی و تولید شده است. شاید موتور این محصول از نظر مکانیکی شباهت زیادی با رقبا داشته باشد اما زمانی که بحث یکپارچگی و عملکرد به میان می‌آید! هوندا CB500X حسابی می‌درخشد. موتور دو قلوی این موتور سیکلت بسیار بهینه سازی شده است و از تکنولوژی هایی مانند تطبیق حفره های پیستون و چرخ دنده و… بهره‌مند شده است. موتور هوندا CB500X نیز مانند تمام موتور سیکلت های CB هوندا برای ارائه عملکرد کم نظیر تقویت شده است. شاید نسبتا قدرت خروجی این موتور سیکلت به صورت تئوری کم باشد اما مانند بسیاری از موتور سیکلت ها بزرگنمایی نکرده است و دقیقا همان مقداری که ادعا کرده است را در عمل نشان می‌دهد.

موتور هوندا CB500X

کیفیت:

هوندا با نهایت صرفه جویی در هزینه ها، کیفیت بسیار بالایی را برای هوندا CB500X به ارمغان آورده است. اکثر قطعات این موتور سیکلت اعم از شاسی، صندلی، بدنه و… از بهترین های بازار گلچین شده‌اند تا احساس مطلوب سوارکاری را ارائه کنند.

ارزش گذاری:

مطلب خاصی در خصوص ارزش گذاری موتور سیکلت هوندا CB500X وجود ندارد! اما خیالتان تخت باشد که به ازای هزینه که ارائه می‌دهید، کاربرد و کیفیت بسیار مطلوبی را دریافت خواهید کرد.

تجهیزات:

با توجه به قیمت هوندا CB500X این محصول خدمات و تجهیزات مناسبی را ارائه می‌کند. این موتور سیکلت واقعا شگفت‌انگیز است. قطعات مناسب، صندلی راحت و باکیفیت، پوشش مقاوم اگزوز، و مقاومت بالا در برابر گردوغبار و…، دیسک های باقابلیت ترمز و البته موتوری کم یاب از مهم‌ترین ویژگی های هوندا CB500X محسوب می‌شوند. باید بدانید که تمام امکاناتی که نام برده شد به هیچ وجه ارزان قیمت نیستند.

جدول مشخصات موتور سیکلت هوندا CB500X

اطلاعات مدل

۲۰۱۳

سال معرفی

۱۵ تا ۴۰ میلیون تومان

بازه قیمت

 

کارایی

۴۷ اسب بخار

حداکثر قدرت

۳۱ ft-lb

حداکثر گشتاور

۲۰۰

سرعت

 

مشخصات

۴۷۱ سی‌سی

اندازه موتور

Dohc, 8v parallel twin. 6 gears, chain drive.

نوع موتور

فولاد

نوع قاب

۱۵٫۷ لیتر

ظرفیت سوخت

۸۱۰ میلی‌متر

ارتفاع صندلی

۱۹۶ کیلوگرم

وزن

چنگال تلسکوپی ۴۱ میلی‌متری، غیر قابل تنظیم

سیستم تعلیق جلو

Prolink monoshock with 9-way preload adjust

سیستم تعلیق عقب

دیسک موج ۳۲۰ میلی‌متری کولیس ۲ پیستون، ABS

ترمز جلو

دیسک موج ۲۴۰ میلی‌متری کولیس تک پیستون، ABS

ترمز عقب

۱۲۰/۷۰ZR17

اندازه تایر جلو

۱۶۰/۶۰ZR17

اندازه تایر عقب

1 دیدگاه برای “نقد و بررسی موتور سیکلت هوندا CB500X مدل ۲۰۱۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *