نقد و بررسی موتور سیکلت هوندا CBF1000 مدل ۲۰۱۰

هوندا CBF1000 2010 ادامه دهنده یک طراحی انقلابی در محصولات هوندا بود. این موتور سیکلت با طراحی کاملا جدید و عملکرد بهتر و البته بصرفه‌تر شدن ارزش گذاری به بازار عرضه شد تا رکوردهای فروش هوندا را جابه‌جا کند. هوندا CBF1000 ارگونومی خوب دارد و سوارکاری با آن بسیار ساده و روان است. وزن پایین و قدرت بالا دیگر ویژگی های این موتور سیکلت محبوب محسوب می‌شوند.

تجربه سواری:

هوندا CBF1000 یک موتور سیکلت اسپرت مناسب برای تمام شرایط است. شما با این موتور سیکلت به خوبی درون شهر و در ترافیک‌های سنگین حرکت خواهید کرد و یا در جاده‌های خارج شهر سرعت و قدرت را به رخ خواهید کشید. مهم‌ترین ویژگی سادگی و راحت بودن سواری با هوندا CBF1000 است که حتی در مسیرهای طولانی هیچ مشکلی را برای سوارکاران به وجود نخواهد آورد. سیستم تعلیق مناسب در کنار ترمزهای باکیفیت باعث افزایش توانایی کاربران در کنترل این موتور سیکلت شده است.

موتور:

هوندا ادعا می‌کند که موتوری که برای هوندا CBF1000 در نظر گرفته است، ۷% کارآمدتر از نسخه قبلی آن است. حجم سوخت بالا در کنار سیستم خنک کننده مناسب کمک خوبی در خروجی پرقدرت این موتور سیکلت محسوب می‌شوند. این موتور سیکت دارای سیستم های ضد تحریق است که در شرایط مورد نیاز فعال شده و جلوی آتش گرفتن و یا شعله‌ور شدن آتش را می‌گیرند. انعطاف بالا و عملکرد نرم دیگر ویژگی های مثبتی است که در هوندا CBF1000 می‌توان یافت.

کیفیت:

بدنه آلومینیومی هوندا CBF1000 در وزن پایین و عملکرد سریع آن نقش بسزایی دارد. کیفیت بالای سیستم تعلیق و چرخ‌های این موتور سیکلت واقعا فراتر از برچسب قیمت آن هستند. به طور کلی در این موتور سیکلت حداقل استانداردهایی که از هوندا انتظار داریم دیده می‌شود و در بسیاری از بخش‌ها فراتر از استانداردها هستند.

ارزش گذاری:

هوندا CBF1000 واقعا کیفیت و عملکردی فراتر از برچسب قیمتش ارائه می‌کند. این موتور سیکلت نسبت به ارزشی که دارد، عملکردی بسیار بهتر و فراتر از انتظار را برای موتورسواران مهیا می‌کند. هوندا CBF1000 ارزش خرید بالایی دارد، پیشنهاد می‌کنیم که اگر یکی از آن‌ها را برای خرید مدنظر دارید، به هیچ وجه دودل نشوید.

تجهیزات:

صفحه نمایش باکیفیت، بهینه سازی بدنه و وزن سبک‌تر، ۳ ویژگی هستند که در هوندا CBF1000 نسبت به مدل های قبلی بیشتر به چشم می‌خورند. سیستم ترمز تعبیه شده در این موتور سیکلت یکی از بهترین سیستم‌های ترمز حداقل در کلاس ورزشی است. چراغ‌های باکیفیت و کیت هایی که لذت موتور سواری را افزایش می‌دهند دیگر ویژگی های طراحی هوندا CBF1000 هستند.

جدول مشخصات موتور سیکلت هوندا CBF1000

اطلاعات مدل

۲۰۱۰

سال معرفی

۱۵ تا ۵۰ میلیون تومان

بازه قیمت

 

کارایی

۱۰۶ اسب بخار

حداکثر قدرت

۶۹ ft-lb

حداکثر گشتاور

۲۳۵

سرعت

 

مشخصات

۹۹۸ سی‌سی

اندازه موتور

۱۶v four-stroke inline 4

نوع موتور

آلومینیوم

نوع قاب

۱۹ لیتر

ظرفیت سوخت

۷۹۵ میلی‌متر

ارتفاع صندلی

۲۴۵ کیلوگرم

وزن

پیش بارگیری

سیستم تعلیق جلو

شوک

سیستم تعلیق عقب

دیسک ۲۹۶ در ۲ میلی‌متر کالیپر ۲ پیستون شعاعی

ترمز جلو

دیسک ۲۴۰ دو پیستون

ترمز عقب

۱۲۰/۷۰x17

اندازه تایر جلو

۱۶۰/۶۰x17

اندازه تایر عقب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *