نقد و بررسی موتور سیکلت هوندا CBR125R مدل ۲۰۰۴

هوندا CBR125R یک موتور سیکلت در رده متوسط است که در سطح خودش عملکردی عالی را ارائه می‌دهد. البته موتور سیکلت‌هایی ارزان‌تر از CBR125R نیز در بین محصولات هوندا پیدا می‌شوند! اما اغلب آن‌ها دارای نواقص و کمبودهایی هستند که حسابی دست و پاگیر سواراکاران می‌شود. از طرفی موتور سیکلت‌هایی بسیار گران قیمت هم وجود دارند که خرید آن‌ها برای افراد معمولی با ترددهای معمولی، بسیار احمقانه است. هوندا CBR125R یک موتور سیکلت با کلاس برای اشخاص معمولی با ترددهای معمولی است. هوندا CBR125R معنی هیجان را به گشت‌وگذار شما افزوده خواهد کرد.

تجربه سواری:

هوندا CBR125R بسیار امن با عملکردی ساده، راحت و آسان است. این محصول یک انتخاب ایده‌آل برای مبتدیان و حتی بسیاری دیگر از اشخاص جامعه می‌باشد که می‌خواهند طعم هیجان و ایمنی را توعم با هم بچشند. CBR125R دارای ابعادی کوچک با خروجی نسبتا متوسط است! اما شما می‌توانید حسابی از این موتور سیکلت خروجی بکشید! ترمزهای تعبیه شده در این موتور سیکلت مناسب و کارآمد هستند به نحوی که قدرت کافی برای ایجاد ایمنی، کنترل و متوقف کردن موتور سیکلت را دارند.

موتور:

موتور قدرتمند با سیستم خنک کننده همگام و سازگار در این موتور سیکلت دیده می‌شود که به خوبی کار می‌کند. موتور موجود در موتور سیکلت هوندا CBR125R 13 اسب بخار قدرت تولید می‌کند که نسبتا مقدار مناسبی برای به چالش کشیدن جاده‌های درون شهری و تردد در مسیرهای کوتاه بین شهری می‌باشد. گیربکس هوندا CBR125R بر اساس موتور سیکلت هوندا XR125 طراحی شده است. سیستم سوخت رسانی در نظر گرفته شده برای CBR125R نیز مطابق با دیگر ویژگی های آن است و کارآمد واقع شده است.

کیفیت:

هوندا هیچوقت کم کاری نمی‌کند! حتی موتور سیکلت های ارزان قیمت این برند هم از کیفیت بالایی برخوردار هستند. هوندا CBR125R واقعا محصولی اثبات شده و کاربردی است. البته در هر موتور سیکلتی کمی نقص پیدا می‌شود و CBR125R نیز از این قضیه مستثنا نیست. اما در کل هوندا CBR125R از کیفیت و عملکرد راضی کننده‌ای بهره می‌برد.

موتورسیکلت هوندا CBR125R

ارزش گذاری:

در بین موتور سیکلت‌های هم کلاس و هم رده هوندا CBR125R ، محصولاتی ارزان‌تر نیز پیدا می‌شوند! اما واقعا CBR125R ارزش پرداخت قیمت در نظر گرفته شده اش را دارد! این موتور سیکلت تعادل غیر قابل انکاری دارد و از طرفی با موفقیت از آزمون های مختلف خارج شده است و همانطور که گفتیم، محصولی اثبات شده است. البته پیدا کردن یک هوندا CBR125R برای فروش کار بسیار سختی است! اما اگر شما یکی از آن‌ها را برای خرید مدنظر دارید، در انتخابتان تردید نکنید.

موتور سیکلت هوندا CBR125R

تجهیزات:

واقعا نباید از موتور سیکلتی مانند هوندا CBR125R انتظار ارائه تجهیزات زیادی را داشته باشید! قیمت پایین و گذشت چندین سال از ارائه آخرین مدل آن دلایلی هستند که از شما چنین انتظاری را سلب می‌کنند. با این حال تجهیزات و قابلیت‌های استاندارد در CBR125R در دسترس است! به طور کلی اگر قصد سفر طولانی با موتور سیکلت را ندارید و می‌خواهید برای ترددهای کوتاه مدت یک موتور سیکلت خوب و بصرفه تهیه کنید، هوندا CBR125R گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

موتور هوندا CBR125R

جدول مشخصات موتور سیکلت هوندا CBR125R

اطلاعات مدل

۲۰۰۴ – ۲۰۱۰

سال معرفی

۹ تا ۱۲ میلیون تومان

بازه قیمت

 

کارایی

۱۳ اسب بخار

حداکثر قدرت

۷ ft-lb

حداکثر گشتاور

۱۱۳

سرعت

 

مشخصات

۱۲۵ سی‌سی

اندازه موتور

۲v single, 6 gears

نوع موتور

فولاد

نوع قاب

۱۰ لیتر

ظرفیت سوخت

۷۷۶ میلی‌متر

ارتفاع صندلی

۱۱۵ کیلوگرم

وزن

سیستم تعلیق جلو

سیستم تعلیق عقب

دیسک ۲۷۶ میلی‌متری

ترمز جلو

دیسک ۲۲۰ میلی‌متری

ترمز عقب

۸۰/۹۰x17

اندازه تایر جلو

۱۰۰/۸۰x17

اندازه تایر عقب

1 دیدگاه برای “نقد و بررسی موتور سیکلت هوندا CBR125R مدل ۲۰۰۴

  1. اشتراک‌ها: نقد و بررسی موتور سیکلت یاماها YZF-R125 مدل ۲۰۰۸ | Emotors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *