نقد و بررسی موتور سیکلت هوندا DN-01 مدل ۲۰۰۸

قرار دادن هوندا DN-01 در یک سبک مشخص کمی سخت است! دقیقا نمی‌توان گفت که این موتور سیکلت یک کروز است یا یک اسکوتر! اما در هر حال هوندا DN-01 واقعا یک موتور سیکلت راحت، توانا و لذت بخش برای حرکت در مسیرهای کوتاه و روان درون شهر است. البته کمی قیمت آن بالا است و همین عامل کار را برای رقابت سخت‌ کرده است!

تجربه سواری:

واقعا طراحی این موتور سیکلت حرف ندارد! هوندا DN-01 با وجود وزن ۲۷۰ کیلوگرمی یک موتور سیکلت بسیار خوب است. ارتفاع صندلی به طور قابل ملاحضه‌ای کم است. چنین طراحی باعث شده است که هر شخصی به راحتی بتواند این موتور سیکلت را کنترل نماید و از سواری آسان آن لذت ببرد. البته وزن ۲۷۰ کیلوگرمی این موتور سیکلت کمی غیر قابل پیش بینی بود! اما با وجود ترمزهای ABS راحت‌تر می‌توان هوندا DN-01 را کنترل و متوقف نمود. سیستم ترمز این موتور سیکلت ترکیبی است و به خوبی نیرو را بین دیسک های جلو و عقب تقسیم می‌کند در نتیجه به راحتی و بدون هیچ مشکلی در تعادل این موتور سیکلت خواهد ایستاد.

هوندا DN-01 مدل 2008

موتور:

موتور تعبیه شده در هوندا DN-01 از هوندا دوویل الهام گرفته شده است. این موتور سیکلت به راحتی با ۵۱ اسب بخار می‌تواند تا ۱۸۰ کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد که مقدار بسیار زیادی برای یک موتور سیکلت اسکوتر با تردد درون شهری است. موتور، موتور سیکلت هوندا DN-01 سه حالت حرکتی را برای شما مهیا می‌کند. اتوماتیک، معمولی و اسپرت سه حالت مذکور هستند که هر کدام در شرایط مورد نیاز عملکرد و خروجی بی‌نظیری را ارائه می‌کند. استفاده کردن از حالت ورزشی هوندا DN-01 را از یک موتور سیکلت ساده برای تردد های درون شهری فراتر می‌کشد و به محصولی مناسب برای حرکت در اطراف شهر تبدیل می‌کند.

کیفیت:

زمانی که از DN-01 صحبت می‌کنیم، طرف حسابمان هوندا است که به طراحی‌های افسانه‌ای و با کیفیت مشهور می‌باشد. کیفیت بالا و عملکرد بی‌نظیر را در هوندا DN-01 نیز به خوبی درک خواهید کرد. استفاده از بهترین قطعات و همینطور طراحی یکپارچه باعث دوام بالا و عملکردی شایسته برای این موتور سیکلت شده است.

ارزش گذاری:

هوندا DN-01 به طرز وحشتناکی گران قیمت است. اگر کمی به سبک این موتور سیکلت توجه کنیم می‌بینیم که این محصولی برای ترددهای کوتاه درون شهر است و کمتر خارج از شهر مورد استفاده قرار می‌گیرد! حتی بعید می‌دانیم که خریداران هوندا DN-01 آن را برای گشت و گذار آخر هفته ببرند! برای همین می‌گوییم که این موتور سیکلت واقعا نباید اینقدر گران قیمت باشد! با این وجود اگر قصد و توان خرید یکی از آن‌ها را دارید، خیالتان راحت باشد که این محصولی مناسب است و به خوبی اندازه مبلغی که بابتش پرداخت می‌کنید، خدمات، کیفیت، دوام و عملکرد مناسب ارائه می‌دهد.

موتور سیکلت هوندا DN-01

تجهیزات:

علاوه بر طراحی مناسب و عملکرد ساده و باکیفیت، هوندا DN-01 ویژگی های زیادی را برای سوارکارانش ارائه می‌کند که در مجموع باعث افزایش راحتی موتور سوار می‌شوند. شما دنبال هر ویژگی که باشید یک نمونه فراتر از استاندارد و باکیفیت‌تر از آن‌چیزی که تصور کردید را در هوندا DN-01 دریافت خواهید کرد.

هوندا DN-01 2008

جدول مشخصات موتور سیکلت هوندا DN-01

اطلاعات مدل

۲۰۰۸ – ۲۰۱۰

سال معرفی

۴۰ تا ۸۰ میلیون تومان

بازه قیمت

 

کارایی

۵۱ اسب بخار

حداکثر قدرت

۳۵ ft-lb

حداکثر گشتاور

۱۸۰

سرعت

 

مشخصات

۶۸۰ سی‌سی

اندازه موتور

Liquid-cooled 8v v-twin

نوع موتور

فولاد

نوع قاب

۱۵٫۱ لیتر

ظرفیت سوخت

۶۹۰ میلی‌متر

ارتفاع صندلی

۲۷۰ کیلوگرم

وزن

سیستم تعلیق جلو

پیش بارگذاری

سیستم تعلیق عقب

دیسک ۲۹۶ میلی‌متری با کالیپر ۳ پیستون ، ABS

ترمز جلو

دیسک ۲۷۶ میلی‌متری با کالیپر ۲ پیستون ، ABS

ترمز عقب

۱۳۰/۷۰x17

اندازه تایر جلو

۱۹۰/۵۰x17

اندازه تایر عقب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *