نقد و بررسی موتور سیکلت هوندا NM4 Vultus مدل ۲۰۱۴

 در میان سبک های مختلف موتور سیکلت ها، سری موتور سیکلت های اسکوتر محصولاتی شهری و فوق‌العاده ایمن هستند که بیشتر برای افراد کم سن و سال و نوجوانان کاربرد دارد! البته بسیاری از بزرگسالان و البته مبتدی‌ها نیز از این موتور سیکلت‌ها استفاده می‌کنند. هوندا NM4 Vultus یکی از موتور سیکلت های اسکوتر است که یک گیربکس نیمه اتوماتیک و مناسب دارد. این موتور سیکلت یک جایگزین مناسب برای دوچرخه سواری نوجوانان است. محدودیت های این موتور سیکلت در سرعت و عملکرد، مهم‌ترین عاملی است که ایمنی بالایی برای هوندا NM4 Vultus ایجاد کرده است.

تجربه سواری:

شاید هوندا NM4 Vultus در دسته موتور سیکلت های اسکوتر قرار بگیرد اما واقعا نسبت به سبک خودش عملکردی خشن و غیر قابل پیش بینی دارد! ثبات بالا، راحتی در سواری به ویژه اینکه شما می‌توانید به صورت اتوماتیک و بدون نیاز از کلاچ از این موتور سیکلت استفاده کنید، دو ویژگی برجسته NM4 Vultus محسوب می‌شوند. این موتور سیکلت واقعا راحت است و بدون تردید البته با حذف کردن قیمت بسیار بالای آن، میتوانید بهترین گزینه پیش روی افراد به ویژه قشر مبتدی در موتورسواری برای تردد های شهری باشد.

موتور هوندا NM4 Vultus

موتور:

کافی است دست خود را روی دریچه گاز بچرخانید تا موتور سیکلت شروع به حرکت کند! بدون نیاز به هیچ کلاچ و عوض کردن دنده‌ای و در راحت‌ترین شکل ممکن می‌توانید در شهر بچرخید و لذت استفاده کردن از یک موتور سیکلت اتوماتیک را بچشید. این موتور سیکلت چند حالت حرکتی را برای کاربران مهیا کرده است که در هرکدام عملکردی مناسب برای شرایطی را ارائه می‌کند! در حالت D این موتور سیکلت همانطور که گفتیم به صورت اتوماتیک عمل می‌کند! در حالت S هوندا NM4 Vultus به یک موتور سیکلت ورزشی و پرقدرت تبدیل می‌شود.

موتورسیکلت هوندا NM4 Vultus

کیفیت:

هیچ تردیدی در کیفیت خوب و مناسب هوندا NM4 Vultus برای تردد های شهری وجود ندارد. این موتور سیکلت به اندازه کافی راضی کننده است.

ارزش گذاری:

قطعا هوندا NM4 Vultus یکی از بهترین موتور سیکلت های اسکوتر است اما نسبت به قیمت واقعا ارزش خرید ندارد! هوندا با چنین بودجه‌ای می‌توانست موتور سیکلت فوق‌العاده بهتری نسبت به NM4 Vultus ارائه کند! با این حال باز هم کسانی که این محصول را خریداری می‌کنند از عملکرد و کیفیت آن پشیمان نخواهند شد.

موتور سیکلت هوندا NM4 Vultus

تجهیزات:

هوندا NM4 Vultus صفحه نمایش کوچکی دارد که زیاد جالب نیست! آینه‌های خوب این موتور سیکلت به خوبی فضای پشت سر را برای شما نمایش می‌دهند. کیفیت مناسب و عملکرد راضی کننده از دیگر ویژگی های این موتور سیکلت است! هوندا فضای ذخیره سازی کافی در زیر صندلی هوندا NM4 Vultus قرار داده است که برای بسیاری از نیازهای روزمره مناسب هستند.

هوندا NM4 Vultus 2014

جدول مشخصات موتور سیکلت هوندا NM4 Vultus

اطلاعات مدل

۲۰۱۴

سال معرفی

۵۰ تا ۹۰ میلیون تومان

بازه قیمت

 

کارایی

۹۷ اسب بخار

حداکثر قدرت

۵۰ ft-lb

حداکثر گشتاور

۱۸۳

سرعت

 

مشخصات

۷۴۵ سی‌سی

اندازه موتور

liquid-cooled, four-valve, SOHC parallel twin, DCT automatic gearbox

نوع موتور

فولاد

نوع قاب

۱۱٫۶ لیتر

ظرفیت سوخت

۶۵۰ میلی‌متر

ارتفاع صندلی

۲۴۵ کیلوگرم

وزن

چمگال تلسکوپی ۴۳ میلی‌متری ، بدون تنظیم

سیستم تعلیق جلو

مونوشاک تک شوک، بدون تنظیم

سیستم تعلیق عقب

دیسک موج ۳۲۰ میلی‌متری دوبل پیستون

ترمز جلو

دیسک موج ۲۴۰ میلی‌متری تک کالپیر پیستونی

ترمز عقب

۱۲۰/۷۰x18

اندازه تایر جلو

۲۰۰/۵۰x17

اندازه تایر عقب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *