نقد و بررسی هوندا CBR1000RR FIRE BLADE مدل ۲۰۰۴

هوندا CBR1000RR به عنوان عضوی از خانواده Fire Blade هوندا ارزش بالایی بین علاقمندان به موتور سیکلت دارد. این سری موتور سیکلت ها به طور کلی، کیفیت و کارایی بالایی دارند. ارائه سبک منحصر به فرد و راضی کننده در سواری مهم‌ترین ویژگی این سری از موتور سیکلت های هوندا می‌باشد.

تجربه سواری:

هوندا CBR1000RR 2004 اولین عضو خانواده Fire Blade بود که به ریاست تادوآ بابا طراحی و تولید شده است. متمرکز شدن در طراحی خاص و ارائه سواری بی‌نظیر باعث تولید موتور سیکلتی منحصر به فرد با کیفیت‌های راضی کننده شده است. سیستم تعلیق این موتور سیکلت به نحوی طراحی شده است که برای تردد در جاده‌های مختلف با شرایط مختلف، عملکردی خوب و راضی کننده ارائه می‌دهد. قابل تنظیم بودن سیستم تعلیق در یک موتور سیکلت تولیدی ۲۰۰۴ یک پوئن مثبت حساب می‌شود. به لطف این ویژگی شما می‌توانید شرایط سواری هوندا CBR1000RR را مطابق با میل خودتان تنظیم نمایید. سیستم استاندارد ترمز برای کنترل موتور سیکلت و متوقف کردن آن به خوبی کار می‌کند.

Honda CBR1000RR 2004

موتور:

قدرت بالا، باعث افزایش چشمگیر خروجی هوندا CBR1000RR در بخش‌های متنوع اعم از سرعت، شتاب و قدرت شده است. CBR1000RR به یکی از بهترین سیستم‌های سوخت رسانی مجهز شده است که سازگاری بالایی با توان موتور دارد. کارکرد نرم و در عین حال بسیار قدرتمند، این موتور سیکلت را به گزینه‌ای متفاوت تبدیل کرده است! شما هیچ لرزشی در هوندا CBR1000RR حس نخواهید کرد! و از طرفی قدرت بالای شما را حیرت زده خواهد کرد.

کیفیت:

به طور کلی طراحی و ساخت هوندا CBR1000RR قابل اطمینان است و از میانگین استاندارد سطح بالاتری دارد. شاید قطعات موجود در CBR1000RR در حال حاضر به عنوان بهترین و با کیفیت ترین قطعات بازار محسوب نشوند! اما هنوز هم کار کرد مناسبی دارد و حتی در مقایسه با بسیاری از موتور سیکلت‌ها، عملکردی بهتر را ارائه می‌دهند. کیفیت بالای این موتور سیکلت را در مصرف سوخت پایین آن می‌توان دید.

ارزش گذاری:

با وجود اینکه بیش از ده سال از تولید آخرین نسخه هوندا CBR1000RR می‌گذرد، اما همچنان این سری از موتور سیکلت های هوندا در بازار می‌درخشند. عملکرد آن‌ها حتی با موتور سیکلت های سال های اخیر نیز قابل مقایسه است. به هرحال این موتور سیکلت دیگر تولید نمی‌شود اما پیدا کردن آن در بازار امکان پذیر است. و واقعا ارزش پرداخت چنین هزینه‌هایی را دارد. البته شما به جای این موتور سیکلت با چنین هزینه‌ای می‌توانید، یک موتور خاص تولیدی جدید را بخرید! اما هوندا CBR1000RR 2004 واقعا یک نمونه خاص از سیکلت های موجود است که خرید آن خالی از لطف نیست.

Honda CBR1000RR

تجهیزات:

واقعا نباید انتظار داشته باشید که یک موتور سیکلت تولید سال ۲۰۰۴ قابلیت‌هایی همگام با موتور سیکلت های جدید را داشته باشد! البته هوندا CBR1000RR دارای تمام استانداردهای مورد نیاز است و با همان قابلیت‌های محدود توانایی رقابت با سیکلت‌های سال را دارد.

هوندا CBR1000RR 2004

جدول مشخصات موتور سیکلت هوندا CBR1000RR

اطلاعات مدل

۲۰۰۴-۲۰۰۵

سال معرفی

۲۰ تا ۳۵ میلیون تومان

بازه قیمت

 

کارایی

۱۷۲ اسب بخار

حداکثر قدرت

۸۵ ft-lb

حداکثر گشتاور

۲۸۶

سرعت

 

مشخصات

۹۹۸ سی‌سی

اندازه موتور

۱۶v in-line four, 6 gears

نوع موتور

آلومینیوم

نوع قاب

۱۸ لیتر

ظرفیت سوخت

۸۲۰ میلی‌متر

ارتفاع صندلی

۱۷۶ کیلوگرم

وزن

Preload, Rebound, Compression

سیستم تعلیق جلو

Preload, Rebound, Compression

سیستم تعلیق عقب

دیسک‌های ۳۲۰ میلی‌متری دو قلو

ترمز جلو

دیسک تک ۲۲۰ میلی‌متری

ترمز عقب

۱۲۰/۷۰x17

اندازه تایر جلو

۱۹۰/۵۰x17

اندازه تایر عقب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *